Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak mam BMW 524 TD rok produkcji 1990. Auto było 2-3 tygodnie temu u mechanika (wymiana pompy ) zmieniał też rozrusznik bo w starym było coś pęknięte. Od tamtej pory były już 3 rozruszniki zmieniane a dzieje się tak:

-Najpierw kręci i jest wszystko ok przez 2-3 dni

-potem na początku się nie odzywa ale po 1-2 sekundach zaskakuje i kręci

-następnie czas zaskakiwania się wydłuża albo wogóle nie zaskakuje i trzeba przekręcić jeszcze raz

-a potem już wogóle nie zaskakuje.

Na początku myślałem że to wina rozrusznika że może ten drugi nie był sprawny ale już za trzecim i cały czas to samo się dzieje nie mam pojęcia co to może być a mechanicy w moim mieście boją się podejść do DIESEL'A .

 

Bardzo przydały by mi się jakiekolwiek porady z góry dziękuję ;)

Opublikowano
Możlliwe z tym że zapomniałem dodać jak odpalam i mi właśnie tak nie łapie odrazu tylko iskry lecą ale to tylko czasami. albo właśnie taki trzask mały i zeero odzewu. A byłem dzisiaj u Elektryka i mi sprawdzał kable mówi że jest ok fakt faktem że akurat w tym momencie rozrusznik normalnie kręcił.
Opublikowano
a to leci właśnie od tych głównych 2 kablach od zasilania czyli może trzeba by je wymienić albo spróbować plus z akumulatora zaciągnąć i sprawdzić jak chodzi? Bo mi któryś tam z mechaników coś takiego tłumaczył.
Opublikowano
Właśnie ze znajomym sprawdzaliśmy wszystkie przewody były ok nic nie iskrzyło i odpalał (czujnik od wału był zalany olejem został spryskany kontaktem i założony) no i akumulator został naładowany. Wydaje mi się że to jednak nie jest przyczyną problemu bo pochodzi pare razy i niedługo znowu zacznie się od nowa. Jeśli tak się zacznie to spróbujemy jutro sprawdzić stacyjke może tam jakiś kabel jest przepalony a tak się składa że mam w domu dwie to na tej druugiej sobie popatrzymy jak to ma być . Być może to pomoże... oby ;). Bo jeśli chodzi o iskrzenie to nie wiadomo z którego przewodu bo do rozrusznika idą 2 główne a to jakby właśnie z rozrusznika iskrzyło.
Opublikowano
Jak problem ci sie znowu pojawi to sprobuj odlaczyc kleme od akumulatora,moze wystepowac blad sterownika lub jakiegos przekaznika wtedy bedziesz wiedzial.Czy wystepuje problem z gaszeniem?

eSKa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.