Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema dzisiejszym problemem jest pytanie:

 

jak przetestowac visco w BMW e34 525i 24V

 

Podczas jazdy w korku około godziny, temperatura podniosła sie do 100'C

Chciałbym sprawdzic czy visco w moim samochodzie działa sprawnie.

Opublikowano
Najlepiej jak ktos zgasi silnik a ty obserwuj czy się zatrzyma odrazu czy po kilkunastu sekundach.jak zaraz sie zatrzyma to dobre,a po czasie to juz do wymiany
Opublikowano
ale zawsze temperature miałem w pionie, ale jak jechałem do poznania, stałem godzine w korku i wtedy temperatura wzrosła do kreski widniejącej za 90cioma stopniami, i sie bałem ze rozwali mi chłodnice lub węże.
Opublikowano

Sprawdzałeś tak jak Ci napisałem ?

Bo jak już luźno chodzi to jest do wymiany.

Najczęściej takie są objawy jak piszesz,grzeje się tylko w korku,a przy normalnej jeździe nie,bo zawsze jest jakieś chłodzenie powietrzem jak jedziesz.

Opublikowano

Podepnę się pod temat, bo mam ten sam problem..w czasie jazdy temperatura utrzymuje się w pionie >>może ciut za<<, a jak stoję w korku jak są takie upały jak teraz to temperatura się podnosi :/ Przed wczoraj wymieniłem płyn chłodniczy i odpowietrzyłem układ i myślałem, ze będzie gitara, a tu lipa..zrobiłem ten test na visco i od momentu zgaszenia silnika do pełnego zatrzymania wentylatora przy chłodnicy minęło ok.5-7sek. max.

 

Zastanawiam się jeszcze nad termostatem i pompą wody..

Opublikowano

pamiętajcie że olej w silniku też ma wpływ na temperaturę pracy silnika. U mnie było podobnie (wisco sprawne, płyn w poziomie) w czasie jazdy temperatura ok, w korku wskazówka się wychylała, niedużo ale jednak. Wymieniłem olej, (i tak już dochodził termin) i teraz jest ok.

 

Czasem wystarczy nawet dolewka do stanu odpowiedniego poziomu, nie trzeba od razu wymieniać oleju jeśli nie przyszła na niego jeszcze pora i temperatura powinna się ustabilizować

Opublikowano

Jeżeli chodzi o olej to nie ma z nim problemu..brakuje ćwiartka, żeby na bagnecie był max. ale powoli termin się zbliża >>została mi ostatnia zielona kratka ;P << Oczywiście regularna dolewka ;)

 

Kurczę, a jakieś jeszcze inne pomysły??

 

Visco chyba działa, bo:

a. zatrzymuje się dokładnie >>bo mierzyłem<< 4-5sek. od wyłączenia silnika

b. kiedy silnik jest wyłączony i próbuje ręką pokręcić śmigło, zatrzymuje się po 0.25obr.

c. kiedy temperatura silnika po zgaszeniu go wzrasta do ok.65% >>szybki wyskok do sklepu - 5min<< to zanim się sam ostudzi, włączam go i temperatura w ciągu 1min. wraca do około lekko za pion..

Opublikowano

siema chlopaki mam problem z visco w bmw e34 525i 24v (dodam ze chlodnice mam od e39, jest duzo wieksza od mojej poprzedniej i nie mam tunelu)

 

zalozylem visco od bmw e32 v12 na probe, jest duzo wieksze od mojego ktore mialem oryginalnie

 

Myslalem ze bedzie lepiej dmuchalo i bedzie git ale jest tak samo jak przy moim oryginalnym starym

 

u mego znajomego w bawarce e36 2,0 jak ostatnio spr to na cieplym silniku jak dodal gazu to visco robilo taka wichure pod maska ze masakra , a u mnie dmucha tak jakby chcialo a nie moglo

 

pomóżcie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam dołącze się jak macie problem z visco trzeba napełnić go olejem silikonowym tylko jest trudno dostępny i kosztuje ok.60-70zł za 18ml u mnie brakowało 1,5 opakowania i teraz jest super wiatrak chodzi jak turbina jak coś to piszcie na pw. może się coś wykombinuje ,a sprubujcie wyjąć termostat i chwile pojeżdzić bez zobaczycie czy to wina termostatu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.