Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem przed wymianą sprzęgła i stąd moje pytanie czy przed wyjęciem owego sprzęgła i koła dwumasowego można określić czy do wymiany jest dwumas czy dopiero na podstawie wyjetego koła można to stwierdzić? A drugie moje pytanie to jak określić przy wyjętym dwumasie czy jest on dobry czy zurzyty? Jeżeli musiałbym kupić dwumas to dobrym wyborem jest coś takiego? http://moto.allegro.pl/item1148433990_bmw_e34_e36_2_5_24v_kolo_dwumasowe.html

 

 

____________

Poprawiłem tytuł! Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków i przestrzegać! Zachęcam do lektury regulaminu. Następnym razem będzie ostrzeżenie! mattiss

Opublikowano

Jeśli przed wymianą sprzęgła nie było drgań to oznacza ,że koło dwumasowe jest sprawne.Koło ma za zadanie tłumienie drgań ,w silnikach o mniejszych mocach rolę tą pełni tarcza sprzęgła ,która ma tłumiki drgań (sprężynki).W silnikach benzynowych max moment jest niższy niż w dieslu i osiągany dopiero przy wysokich obrotach , w dieslach osiągalny jak już z dołu ,więc koło dwumasowe w benzynie wytrzymuje dużo dłużej.

Oczywiście pełnej kontroli koła można dokonać dopiero po wyjęciu koła.Sprawdzamy jego sprężystość,elastyczność,siłę jaką musimy użyć do " skręcenia,napięcia koła".

Nie kupuje się koła dwumasowego używanego (to jak kupić używane amorki )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.