Skocz do zawartości

PietrzuLDZ

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i 1994r

Osiągnięcia PietrzuLDZ

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. PACJENT - E93 320d 2009r Prośba o pomoc (chętnie zapłacę osobie która rozwiąże problem) Zrobiłem 2 zczytywania błędów (screeny) – za pierwszym razem wyskoczyło ich 25! Za 2gim razem (po skasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów + rozgrzania silnika do 90st C) utrzymują się tylko 3. Czy może mi ktoś wytłumaczyć co może być przyczyną? Liczę na konkrety (jeśli chodzi o mechanikę to jeszcze daje radę – jeśli o elektrykę/elektronikę to jestem TOTALNYM LAIKIEM w tym) Wszystko macie na screenach. Dodatkowo mogę powiedzieć tyle że po normalnym funkcjonowaniu samochodu, po prostu nie chciał odpalić (kiedy chciałem wrócić od znajomych do domu) chechłał i chechłał ale nie chciał zaskoczyć, po resecie (odpięciu aku na 5 min) dalej było to samo, po 3H samochód normalnie odpalił i wróciłem do domu na kołach, następnego dnia znowu nie chciał odpalić. Po 2 tygodniach wchodzę do auta i odpala normalnie. WTF???? Dodatkowym problemem jest „domykanie elektroniczne” bagażnika (przez to nie mogę otworzyć dachu) ponieważ komputer widzi że bagażnik nie jest domknięty i dach się nie składa. *wymienione siłowniki domykania – są 100% sprawne *wymieniona „klamka” bagażnika – 100% sprawna Życzę miłej zabawy w rozwiązaniu tego rebusa i płacę jak ZA PREZYDENTA! POZDRAWIAM
  2. Witam oraz ponawiam pytanie bo nie mogę dać sobie z tym rady a mianowicie. Pacjent e93 320d. Dociągi tylnej klapy nie działają, bagażnik się zamyka i otwiera ale po zamknięciu i przejechaniu 5metrów wyskakuje komunikat że bagażnik jest niedomknięty, dodatkowo podświetlenie bagażnika nie działa. Dodam że po sprawdzaniu bezpieczników (są ok) to gdy wyjmę bezpiecznik nr 63 (od zamka centralnego) to w momencie wyjęcia, dociągi dociągają klapę!?!?!? Wymieniony został również przycisk otwierania klapy bagażnika - też nic. Dodam iż pewnego deszczowego dnia klapa zaczęła wariować (dociągi zamykały i puszczały aż w końcu przestały działać) wyjąłem akumulator i tam było akwarium, kable zaśniedziałe. Zostało miejsce wysuszone a kable na nowo obrobione, natomiast dociągi nie działają do tej pory. Czy jest to wina może któregoś z modułów? (FRM lub BCM)? Dodam że jak wyjmę bezpiecznik nr 63 to przestają działać tylne szyby, centralny zamek a dociągi zaczynają działać...
  3. Witam wszystkich miłośników marki po latach :) W życiu już przerobiłem parę samochodów, jednak nigdy nie miałem szczęścia do ich kupna, bo albo był powypadkowy albo przerobiony z anglika albo jeszcze inny czego podejrzewam nie wiem do dzisiaj :) . Jestem (tak mi się wydaje) miłośnikiem motoryzacji a kierowcy dzielą się na 2 typy, tych którzy traktują samochody jako źródło transportu i tych którzy jeżdżą tym co kochają,sama jazda sprawia frajdę a po opuszczeniu pojazdu - odchodząc od niego, ZAWSZE się za nim oglądają. Choć sama jazda BMW sprawia ogromną frajdę, chodzi tu oczywiście o sportowy charakter, trzymanie na zakrętach no i ten tylni napęd, to jeszcze dochodzi ten wygląd :) Wcześniej, jakieś 7 lat temu kupiłem i jeździłem nim ok 3 lat e36 325i coupe. Jako "dzieciak" jadąc pod Bydgoszcz po niego byłem zaoferowany tak bardzo, że nie ważne był stan tylko kupno i zabawa nowym nabytkiem. Po czasie właśnie okazało się że była wspawywana ćwiartka, a do roboty w nim było DUUUUUUUUUUŻO. Mimo wszystko jazda nim sprawiała frajdę na tyle dużą że gdy musiałem się z nim rozstać z powodów finansowych, powiedziałem sobie że chciałbym mieć jeszcze kiedyś BMW.... I oto on, grafitowe e93 320d. Sprawdzone na stacji diagnostycznej i u mechanika. Gwarancja na WSZYSTKO na 6m-cy od firmy ubezpieczeniowej i 2 gwarancja od mechanika również na wszystko. Prześwietlony REALNY przebieg (55000km), prowadzona książka serwisowa (nie w BMW ale w NAF).
  4. Witam jestem przed wymianą sprzęgła i stąd moje pytanie czy przed wyjęciem owego sprzęgła i koła dwumasowego można określić czy do wymiany jest dwumas czy dopiero na podstawie wyjetego koła można to stwierdzić? A drugie moje pytanie to jak określić przy wyjętym dwumasie czy jest on dobry czy zurzyty? Jeżeli musiałbym kupić dwumas to dobrym wyborem jest coś takiego? http://moto.allegro.pl/item1148433990_bmw_e34_e36_2_5_24v_kolo_dwumasowe.html ____________ Poprawiłem tytuł! Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków i przestrzegać! Zachęcam do lektury regulaminu. Następnym razem będzie ostrzeżenie! mattiss
  5. Witam mam taki problem z kliamtyzacją a mianowicie nabiłem ostatnio klime do pełna, myslałem że bedzie ona nie szczelna dlatego poprosiłem o sprawdzenie szczelności i o dziwo klimatyzacja jest szczelna więc rozszczelnienie układu wykluczam, mimo tego kompresor klimatyzacji się nie załącza, dodam iż nie posiadam wiatraka do klimy ale kolega ma taka sama bunie i mówi mi że klima mu normalnie śmiga, wiatrak nie działa ponieważ samochód dostał lekko w przód i się rozsypał wiatrak natomiast chłodnica lekko się pogięła. Czy mozliwe jest że wiatrak jest jakoś połączony z kompresorem że nie załącza klimy? Prosze o pomoc iz góry dziękuje _________ Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków!! Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss
  6. Ja także nie mogłem zapalić samochodu po złożeniu i moja kompresja także była w granicach 5-6 atm. Napuściłem wówczas oleju do tłoków poprze strzykawkę wtedy wskazówka na manometrze chciała mi wyskoczyć poza skale. Samochód odpalił na dotyk po tym zabiegu. Spotkałem się ze spekulacjami że mógł się pojawić na tłokach nagar ale poskutkowało i autko zapier... do dzisiaj bez najmniejszych problemów. Warto na ten fakt także wziąść pod uwagę. Pozdrawiam
  7. Powiem krótko jakikolwiek byle oryginalny :) Wiadomo najładniejsze są eMki ale niestety kosztują także ładnie więc jeśli chcesz tuningować jakoś samochód to polecam eMke jak nie to zwykły ale oryginalny to nie honda że lepsze sa wynalazki od oryginału. Pozdrawiam
  8. witam remontowałem ostatnio głowicę a mianowicie planowanie głowicy, wymiana zaworów nowe wydechowe i używane dolotowe, docieranie wszystkich zaworów, nowa uszczelka głowicy o grubości 2.05mm. głowicę zamontowałem, rozrząd ustawiony poprawnie a samochód mało tego że nie chce odpalić to jeszcze badana kompresja to 5 - 5,5 na każdym tłoku. jaka może być przyczyna takiej kompresji. dodam ze blok raczej jest dobry ponieważ przed zdjęciem głowicy kompresja wynosiła 14-15atm. kompletnie zgłupiałem i proszę o pomoc
  9. Witam Posiadam klucz dynamometryczny w zakresie 42-210 Nm i chciałbym prawidłowo dokręcić głowicę m50 wiem że do tego jest potrzebny klucz o momencie 30 Nm i 2x kręcimy o 90st. jaki momentna moim kluczu będzie odpowiadał 30 Nm + 2x 90st?
  10. Witam Mam taki problem, ponieważ robie remont głowicy tzn wymiana zaworów uszczelniaczy planowanie dotarcie zaworów i nowa uszczelka pod głowicę i czy po tym całym zabiegu będę mógł zalać silnik olejem syntetycznym? Wcześniej jeżdziłem na półsyntetyku.
  11. To spoko jak wszystko zrobie to napiszę jak wyszło. Dzięki wielkie za pomoc. Niech BMW będzie z wami...
  12. Powiem tak kupiłem samochód bardzo zaniedbany i zwieśniaczony tuningiem ale to było zamierzone ponieważ z larwy chce zrobić motyla natomiast silnik i zawieszenie chodzi jak w zegareczku więc jednak wyremontuje obecny silnik mam tylko jedno pytanie jeszcze. Ile kosztuje planowanie głowicy + dotarcie gniazd + sprawdzenie ciśnieniowe głowicy ponieważ mam zamiar wymienić uszkodzony zawór i zrobić powyższe rzeczy.
  13. Jak dotrzeć gniazda i powiedzcie mi czy jak wymienie tłok to bedę musiał zmienić pierścienie uszczelniające tak? I jak mogę sprawdzić czy blok jest wporządku i nie dostał po du..? Pierścienie na tłokach wymienić? czy nie wiąże się to ze szlifem? Z góry dziękuje za udzieloną mi pomoc.
  14. Wygląda to tak. Tłok http://img130.imageshack.us/img130/9731/img0151p.th.jpg Cylinder http://img211.imageshack.us/img211/2064/img0155d.th.jpg
  15. Tak jak napisał piotr520 jeden zawór się wygiął. Reszta natomiast jest ok. Teraz moje pytanie. Ponieważ silnik ten był w naprawde bardzo dobrej kondycji przed incydentem kompresja ok14 barów nie brał ani grama oleju i pracował ślicznie to czy bardziej opłacalny jest remont czy nowy silnik? Przekładkę zrobię sobie sam już kiedyś wymieniałem silnik i to nie jest nic trudnego ale chodzi o sens. Zgięty jest jeden zawór i jest on do wymiany, zawór ten zostawił "stęple" na tłoku takie wyżłobienia w kształcie księżyca i tylko na jednym tłoku czy ten tłok kwalifikuje się do wymiany? Dodam że cylindry są w stanie normalnym (żadnych większych rys) A i czy jak będę zakładał głowicę to konieczne jest planowanie? Jak to sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.