Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

otoz tak auto kupione po wypadku, po poskladaniu okazalo sie ze nie dziala regulacja lusterek i swiatla cofania sie nie swieca (czujnik dziala ok) a co za tym idzie PDC rowniez nie dziala. Malo tego przy wbijaniu wstecznego zapalaja sie zegary lub ksenony. Komp zadnych bledow nie wykazuje, moze ktos juz mial taki problem, ponoc mogl pojsc jakis modul sterujacy ale w bmw jestem na razie zielony wiec prosze o pomoc.

pozdr

Opublikowano
jeśli brak światel z tyłu a po wbiuciu wstecznego zapalają sie zegary czy światła z przodu to moim zdaniem ewidentnie jest coś źle podłączone. Do dobrego elektryka i sprawdzić. Sprawdź czy w moduł przypodłogowy/moduł świateł wszystkie piny są powpinane jak należy

sadzomiotacz pędzony gnojówką

Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
trzeba zdjąć maskownica (taką plastikową) progu kierowcy, odkręcić osłonę na której jest dzwignia otwierania maski i chyba odkręcic dół deski pod kierownicą. Moduł jest po lewej stronie w nogach, musisz dobrze poszukac, bo pudełka są dwa.

Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
ja mam inny problem z lusterkami, może ktoś się z tym spotkał. Otóż po wyłączeniu samochodu prawe lusterko zmienia swoje ustawienie w różne strony, nie ma reguły czy to pionowo czy poziomo, i za każdym razem po odpaleniu na nowo muszę je ustawić. Ki diabeł??
Opublikowano
nie wiem czy nie masz opcji obniżania lusterka jak przy wrzuceniu wstecznego, zeby lepiej bylo widac krawęznik przy aucie. Może coś z tą opcją jest zepsute. Choc dziwne, ze odchyla sie też w poziomie

Opublikowano