Skocz do zawartości

Przegrzewanie silnika e39 523i


pol-71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Na pczątek napiszę że przeczytałem wszystkie posty na ten temat a jednak mam trochę pytań.

Zacznę od tego że od jakiegos czasu zaczyna wzrastac mi temp. silnika. Jeżdzę np 2 tyg i wszystko ok, i nagle temp. leci do góry ale tylko do pierwszej kreski i potem opada albo i nie, nie wiem od czego to zależy. Wymieniłem pompę wody i visco. Obie rury są gorące przy nagrzanym silniku i w miarę twarde więc nie wskazuje to na termostat. Objawy występują przy mocno bciążonym silniku czyli włoczona klima, światła, itp. i wysokiej temperaturze zewnętrznej - ostatnio było 35-38 st.c . Ostatnio sprawdzałem układ chłodzenia - przy normalnej temp. silnika po odkręceniu korka odpowietrznika wypływał płyn więc niby ok. ale zaraz potem silnik zaczął się grzać więc sprawdziłem jeszcze raz i były bąbelki, co wskazuje na zapowietrzenie układu chłodzenia - tylko skąd to zapowietrzenie się bierze i dlaczego raz jest a raz go nie ma?

Samochód jest serwisowany w BMW Osoliński w Warszawie (z tyłu TVN). Tam mechanicy stwierdzili że może to być uszkodzenie gwintu w korpusie silnika od śrub mocujących głowicę. Podobno mieli takie przypadki w tym typie silnika. Szukam innych rad bo ta naprawa jest bardzo kosztowna i wiąże sie z całkowitym rozebraniem silnika. Prosze o POMOC !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.