Skocz do zawartości

pol-71

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 39 523i 1997

Osiągnięcia pol-71

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam . Na pczątek napiszę że przeczytałem wszystkie posty na ten temat a jednak mam trochę pytań. Zacznę od tego że od jakiegos czasu zaczyna wzrastac mi temp. silnika. Jeżdzę np 2 tyg i wszystko ok, i nagle temp. leci do góry ale tylko do pierwszej kreski i potem opada albo i nie, nie wiem od czego to zależy. Wymieniłem pompę wody i visco. Obie rury są gorące przy nagrzanym silniku i w miarę twarde więc nie wskazuje to na termostat. Objawy występują przy mocno bciążonym silniku czyli włoczona klima, światła, itp. i wysokiej temperaturze zewnętrznej - ostatnio było 35-38 st.c . Ostatnio sprawdzałem układ chłodzenia - przy normalnej temp. silnika po odkręceniu korka odpowietrznika wypływał płyn więc niby ok. ale zaraz potem silnik zaczął się grzać więc sprawdziłem jeszcze raz i były bąbelki, co wskazuje na zapowietrzenie układu chłodzenia - tylko skąd to zapowietrzenie się bierze i dlaczego raz jest a raz go nie ma? Samochód jest serwisowany w BMW Osoliński w Warszawie (z tyłu TVN). Tam mechanicy stwierdzili że może to być uszkodzenie gwintu w korpusie silnika od śrub mocujących głowicę. Podobno mieli takie przypadki w tym typie silnika. Szukam innych rad bo ta naprawa jest bardzo kosztowna i wiąże sie z całkowitym rozebraniem silnika. Prosze o POMOC !!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.