Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdecydowalem się jednak na zalozenie sekwencji. Instalacje jakiej firmy wybrac?? Dodam, ze koszt każdej z nich to 4500 zł. Zbiornik w miejsce na koło zapasowe, wlew pod klapka. Która instalacje z tych 3 polecacie?????????? Z góry dzieki za odpowiedz.
Opublikowano
Przepraszam, ale pomyslalem ze jak zadam to pytanie w poprzednim watku to malo kto zobaczy poniewaz temat troche odbiega od tytułu więc postanowilem zalozyc nowy z pytaniem w tytule na ktory uwage zwroci wiecej osob...
Opublikowano
Niestety te firmy którymi jestem zainteresowany maja tylko te instalacje o ktore pytam. Rowniez daja na nie 2 letnie gwarancje. Ale dzieki za propozycje :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BRC Sequent próbował mi założyć jeden warsztat, ale im nie wyszło. Musieli wyjąć wszystko z wyjątkiem butli i oddać kasę. Pojechałem do prawdziwych profesjonalistów i dymam już 35Mm na KME DIEGO (btw, okazała się o 700zł tańsza).

Absolutnie nie twierdzę, że to była wina BRC, jednak uważam, że nie istotna jest naklejka na centralce, tylko jej MĄDRE założenie i wyregulowanie! Jak trafisz na kretynów, to i PRINS nie będzie dobrze chodził...

Kai
Opublikowano
Ja mam BRC SEQENT i jestem bardzo zadowolony zrobiłem już na niej od 2,5miesiąca i zero problemów i z tego co sobie poczytałem to chyba jest to jedna z najbardziej zaawansowanych instalacji może być stosowana jako sportowa instalacja gazowa tylko jest jeszcze jedna opcja że BRC SEQENT jest chyba ze trzy rodzaje:JUST,FLY,i jeszcze jakaś tylko nie pamiętam.Polecam BRC
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
polecam biggas lub emmagas :cool2: 2lata gwarancji i jedne z najbardziej zaawansowanych instalacji!!

 

calkowicie odradzam te 2 instalki, mialem emmagas u siebie w 320i i chodził gorzej niż nagannie!! nie da się opisać jak byłem nie zadowolony, warsztat wymienił mi wszystkie części na nowe po 2 razy, wymienił też mnóstwo nie potrzebnych części w silniku bo zwalał wady na silnik!! (przepływomierz, przepustnice powietrza) w końcu poddali sie i wyjeli mi to cholerstwo!!

 

moje spostrzeżenia: moim zdaniem te instalki mają za małe reduktory (do 250KM) wiem ze ja mam tylko 150, ale w becie 150KM potrzebuje naprawde duzo paliwa :) i reduktor musi byc conajmniej przewidziany do 350KM!! wtedy by wszystko dzialalo.

 

co było nie tak: przerywał gaz i auto wpadało w czkawke!! nie dało sie ruszyc bo szarpał! olatały wolne obroty i w rezultacie gasł stojąc na światłach!! wszystkie te wady występowały jak sie ja wczesniej lekko pokatowało, wystarczyło ze przez 5 min jazdy ma sie gaz wcisniety do deski i sie rozlegulowywał. przy dluzszej jezdzie do 90km/h przy spokojnym leciutkim przyspieszaniu wady znikały i samochod był do jazdy. Ale po co komu bejca jak nie moze sobie przycisnac od czasu do czasu :mrgreen:

Opublikowano

po 1 mówi sie tu o instalacjach sekwencyjnych!

po 2 skoro miałes takie problemy z gazem to widocznie gazownik walił cię w rogi, a ze sie nie znasz to miałeś problem!albo go masz nadal!

jesli znasz zasade działania instalacji sekwencyjnej a wydaje mi sie że jednak nie, to byś takich rzeczy nie pisał!

jesli chodzi o reduktory to sa odpowiednie by napchać twoje 320 (albo nawet dwie!) gazem i to z zapasem!

mentalość ludzi szczególnie w polsce jest taka aby coś mieć tanim kosztem, i tak sie również dzieje przy zakładaniu instalacji gazowych. wiadomo ze tanie nie zawsze dobre a napewno sie to potwierdza w instalacjach. koszt założenia instalacji (sekwencji) u nas wacha sie od 2800 w górę!

i tak ok. 3000tyś zł kosztuje instalacja polska DIEGO która w chwili obecnej (równiez jej rozwiązania tech.) są w fazie próbnej i trzeba sie naprawde mocno zastanowić nad jej montażem. wiem ze zaraz sie pojawią kometarze ze ja mam i jest okey, ze niema problemu itp.ale znam ją z autopsji i wiem ze nie jest dobrą instalacją. pożniej pojawiaja sie włoskie instalacje ok. 3500tyś emma.(4cylindy) instalacja dobra z dobrymi podzespołami wydajny redyktor , listwę wtryskową producent zaleca zregenerować po ok.50.000tys.km koszt regeneracji ok.200-300zł , nastepną instalacją jest bigas firma z wiloletnim doswiadczeniem w gazie koszt ok. 3800-4200 zalezy który warsztat, i tą instalacje polecam, przy profesjonalnym montazu zero problemów 2 lata gwaracji bez limitu kilometrów, dobra mapa zgranie elementów i zapomnisz ze jezdzisz na gazie! instalki omvl tez są wmiare dobre ale ich zabardzo nieznam wiec sie wypowiadac nie bede, mam kilku znajomych którzy na nich jeżdzą i opinie sa podzielone, jak we wszystkim zreszta!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

znam firmę KME nie tylko z teorii, ale i praktyki, elektroniki

w fazie próbnej, to diego było dwa lata temu, a od tego czasu ich wyniki są więcej niż bardzo dobre...

Kai
Opublikowano
po 1 mówi sie tu o instalacjach sekwencyjnych!

po 2 skoro miałes takie problemy z gazem to widocznie gazownik walił cię w rogi, a ze sie nie znasz to miałeś problem!albo go masz nadal!

jesli znasz zasade działania instalacji sekwencyjnej a wydaje mi sie że jednak nie, to byś takich rzeczy nie pisał!

jesli chodzi o reduktory to sa odpowiednie by napchać twoje 320 (albo nawet dwie!) gazem i to z zapasem!

 

po 1 wiem co to sa instalacje na wtrysku i o nich mowilem gdzie wyczytales ze jest inaczej :?:

 

po 2 to nie wina gazownika tylko instalki!! ma zamały reduktor (bo powinien byc od silnika conajmniej 4,0) i mogly byc jeszcze za małe kable przeprowadzone od zbiornika (6) a powinny byc (8)

 

ps znam zasade działania senkwencji dlatego to pisze :D

Opublikowano

jasne, jasne!

przypadkowo sie z kimś zgadałem kto miał styczność z twoim autem wiem ze była tam instalacja wyciągana i zakładana inna , lecz to nie przyniosło efektu,

nasuwa mi sie tylko jedna myśl, heh nie powiem zostawie to dla siebie!

:lol:

PSzłosliwosc rzeczy martwych :P

Opublikowano

No i stało sie! Dzisiaj zalozyli mi instalacje OMVL Dream XXI. Moje pierwsze odczucia sa takie, ze nie czuc zadnej roznicy :D Przejechalem dzisiaj tylko 70 km i wszystko jest tak jak było tylko za duzo mniejsze pieniadze:) Zbiorniczek toroidalny 53l, wlew gazu pod klapka. Narazie jestem z tej inwestycji bardzo zadowolony :) Mam nadzieje, ze bedzie dobrze sie spisywala :)

Pozdrawiam wszystkich smigających "na gazie" :norty:

Opublikowano
jasne, jasne!

przypadkowo sie z kimś zgadałem kto miał styczność z twoim autem wiem ze była tam instalacja wyciągana i zakładana inna , lecz to nie przyniosło efektu,

nasuwa mi sie tylko jedna myśl, heh nie powiem zostawie to dla siebie!

:lol:

PSzłosliwosc rzeczy martwych :P

 

to masz mylne informacje, zostala wyciagnieta emegaz a inna dopiero chce założyc :wink: i właśnie sie pytam jaką i dzwoniąc do gazowników sie dowiaduje jak najwecej o ich instalkach, jakie powinny byc i co powinny miec. wiec wczesniejsze informacje opieram własnie na wypowiedziach specjalistów!

Opublikowano
wszystko jest możliwe, równie dobrze mógł byc to kto inny o takim samym aucie i z tym samym problemem, wkazdym badz razie instalacja została wyjeta(ta pierwsza),załozono drugi raz identyczną i problem był ten sam, i nastepnie zdemontowno całkowicie, ot i tyle!
Opublikowano

nie rozumiem po co drugi raz zakładali identyczna? ja bym sie nie dał namówić drugi raz na tą samą, już wielu mechaników mi mówiło to samo, że emmegaz nie ma prawa dobrze chodzić w bmw. Wymieniali różne powody, ale głównymi były:

 

1. za cienkie przewody (0,6)

2. za mały reduktor

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

heh kolega dociekliwy, robi sie to bez wiedzy własciciela by wyeliminowac problem! powody mogą być tylko dwa! niewłsciwie załozone elementy, bądz wadliwy element instalacji! mówiąc wymieniono na drugą miałem na mysli pokolei zmniane poszczególnych elementów! Dobry mechanik(gazownik) potrafi znaleśc przyczyne wadliwej instalki bez takich manewrów,ale czasem jest to niezbedne do 100% pewnosci.

Zdarzają sie auta które wogule nie chcą jeżdzić na gazie................ :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.