Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W 1,8 IS 93 rok nie mam iskry. Podmieniałem już sterownik oraz czujnik położenia wału i nic to nie zmienia... Nadal nie ma iskry... Co jeszcze może być przyczyną? Czujnik położenia wałka rozrządu?
Opublikowano
Silnik został wstawiony z wiązką i sterownikiem. Była to wersja bez EWS-a (1993 rok). Sterownik nie uruchamia ani pompy paliwa ani nie wysterowywuje cewek, nie daje iskry... Zmieniałem czujnik położenia wału oraz sprawdzałem sterownik na innym aucie (działa bez zarzutu). Dzisiaj jeszcze zmieniłem instalację elektryczną na drugą lecz różnica była taka, że wcześniej były cztery małe cewki a nowa instalacja była pod jedną dużą cewkę więc zmieniłem i cewkę... Nadal brak sterowania pompą i brak iskry... Już ręce opadają... Jakieś wskazówki??
Opublikowano

Odepnij kość od ECU i posprawdzaj czy są zasilania na kości (potrzebny schemat)

Sprawdź jeszcze czy w skrzynce bezpiecznikowej od spodu nie są zaśniedziałe styki.

Czujnik wału założyłeś nowy?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mam podobny problem ... tyle ze ja nie mam iskry na 2i3 ...

kable cewki sa ok przy komputerze tez ok ... moze jakas podpowiedz ?

Opublikowano
Jeśli sygnał z Ecu idzie do cewki,cewka sprawna,przewody też ,nie wiem jak świece,to nie ma możliwości by nie było iskry tylko na 2 i 3 cylindrze.No chyba,że źle to ująłeś,może nie chodzi ci na te dwa cylindry.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.