Skocz do zawartości

Szumienie doprowadza do szału !!! Pomocy !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów otóż niedawno tzn w piątek wymieniłem łożysko było okrutnie drogie z wymiana ponieważ szumiało tylne prawe koło (zdiagnozowałem to tym ze na prawych zakretach odciążając prawa strone przestawało nawet po odpieciu półosi napedowej szumiało zadowolony po wymianie (260zł - łożysko 140 były za 70 ale ...) usłyszałem to znowu .... i to gorzej bo teraz aż cały tył drga ale na prawych zakretach sie uspokaja co to może być czy wadliwe kolejne łożysko czy most ? a może półoś napedowa dodam ze odrobine sie z dyfra sączy od prawej strony tam gdzie jest ona przykrecona imbusami bodajze ale most nie szumi nie juczy wszystko cichutko pomużcie czy jechac na gwarancje czy moze to cos innego i szykować gotówke czy może sie to ułoży i bedzie git

 

Dziekuje i przepraszam za brak literki (e z ogonkiem)

Opublikowano
Dziekuje i przepraszam za brak literki (e z ogonkiem)

I chyba jeszcze za brak kropek, przecinków - tego się odczytać nie da.

 

Skoro mechanik nie usunął usterki, to powinien stanąć na wysokości zadania i wymienić łożysko raz jeszcze w ramach gwarancji.

Pytasz czy to może hałasować most... NIE! ponieważ w BMW E30 nie ma mostu.

 

Proponowałbym na przyszłość zmienić mechanika skoro ten nie potrafi określić czy odgłos pochodzi z dyfra czy z uszkodzonego łożyska koła.

Opublikowano

No cóż skoro sie nie dało odczytać nie trzeba było zawracać sobie głowy odpisywaniem ale mimo wszystko bardzo dziekuje za zainteresowanie i chwile uwagi natomiast gdyby mój laptop nie był taki dziwny zapewne uzywał bym znaków interpunkcyjnych oraz tego nieszczesnego (e z ogonkiem) ale wracając do tematu problem rozwiązany padło kolejne łożysko tym razem w kole przednim .

 

Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego bartosz, e30 nie ma mosty takiego jak np.polonez ale jest dyfer który lubi sobie wyć (one mają po 20 lat i ogromne przebiegi) (Zresztą konstrukcyjnie jest podobny do poloneza z tą małą różnica że bmw nie ma półosi w obudowie a niezależne od siebie). Ale jest to inne wycie niż kół. Jest niezależne od skręcania samochodem i z regułu jest irytujące do 130km/h.
Opublikowano
Wspólczuje całym sercem. Mechanika na dzień dobry w ryj bo kwota jaką napisałeś za wymiene łożyska poobijała mi kolana. Wymieniałem je sam i tu cię zaskoczę, bo łożysko kosztowało 35 zeta a wymiana 5.80zł (2 piwa Tyskiego). Jeśli dyfer się poci to dobrze bo to oznaka że jest w nim olej :) . Ale na poważni przechodząc do wycia to jedynym możliwym rozwiązaniem jest wymiana dyfra. Nie napisałeś jaki przebieg ma twoje auto a to akurat jest tutaj ważne. Domyślam się że galanty
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łożysko za 35?? jakieś chińskie. Sam wymieniłeś?? pewnie młotek i przecinach. Ale jak jeździ....By normalnie wymienieć łożysko w tyle to trzeba wahacz demontowac i na prasę iść wiciśnąć to łożysko. a samo wybicie łożyska z tyłu (w wielu e30 są jeszcze oryginalne łożyska bo są bardzo trwałe) bez użycia prasy lub jakiegoś bardzo mocnego ściągacza jest wręcz niemożliwa.
Opublikowano

Siema

 

tak jak napisałem wyżej znalazłem przyczyne kolejne łożysko padło tym razem w przodzie ale już wszystko dobrze ponieważ autko przeszło kompleksową naprawe i juz działa jak złoto niestety bmw jest okrutnie drogie może nie e30 ale serwisowanie nowego bmw to są dopiero kwoty powalające na kolana wymiana oleju 1400zł .... klocków 1200 tak ze koszt wymiany łożyska aż tak bardzo nie zabolał chociaż walka z bocianem była kosztowna ...

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
olej 1400????klocki 1200????? skąd ty masz takie kwoty????? Olej za 1400 złotych?? to chyba beczka 60litrów
Opublikowano

Witam

 

ceny no cóż takie są w autoryzowanych serwisach tj katowice kraków itd... a ceny tyczą sie bmw 120d dlatego napisałem ze serwisowanie e30 nie doprowadza do szału :D

Opublikowano

Kończę ten cenowy Off Topic!

Na marginesie, to te ceny nie są z serwisu, tylko z księżyca, 1400zł to może kosztować Inspekcja, a nie oilservice... Serwis BMW może jest drogi, ale porównywalnie do każdego innego serwisu, po prostu drogi dla przeciętnego Polaka.

 

Pozdrawiam i nie ciągnąć już tego tematu bo zamknę!!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.