Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Znalazłem takie świece VL08, BP5E, niby powinny pasować do mojego silniczka M10 318i ale w opisie tych świec jest że są jednoelektrodowe, nie powinny być 2? Jeśli się myle to powiedzcie mi tylko czy one bedą dobrze pasować do mojego silnika.

Opublikowano

Dobrze zapamietac sobie nastepujaca regule: swiece JEDNO, DWU, CZERO, oraz "ciagloelektrodowe" np rozne Briski z punktu widzenia

iskry dzialaja dokladnie i zawsze tak samo - iskra i tak przeskakuje

jednoczesnie tylko w jednym miejscu. Roznica polega na tym ze

wraz z wieksza iloscia elektrod iskra w kolejnych przeskokach "rotuje"

dzieki czemu zewnetrzna elektroda wolniej sie zuzywa.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Dodam tylko, aby świec BRISK do samochodów o niskich obrotach biegu jałowego NIE ZAKŁADAĆ.

 

Najlepiej nie zakladac do zadnych samochodow! Przede wszystkim

oprocz watpliwej czasami jakosci trudno dobrac swiece o wlasciwej

wartosci cieplnej bo BRISK produkuje za malo typow.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Z zachowywania się silników na świecach BRISK wnioskuję że maja one problemy z wejściem silnika z obrotów niskich na wysokie, natomiast ciekawie spisują się na wysokich obrotach. Według mnie mogą one mieć zastosowanie głownie w dziedzinie wyścigów rajdowych.
Opublikowano
Dodam tylko, aby świec BRISK do samochodów o niskich obrotach biegu jałowego NIE ZAKŁADAĆ.

 

Najlepiej nie zakladac do zadnych samochodow! Przede wszystkim

oprocz watpliwej czasami jakosci trudno dobrac swiece o wlasciwej

wartosci cieplnej bo BRISK produkuje za malo typow.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Tak jak poprzednik napisał nie zakładać do żadnego silnika,

osobiście nie zaryzykowałbym montażu brisków nawet do kosiarki :twisted:

Wszyscy pewnie słyszeli historie o ukruszających się izolatorach i elektrodach :norty: a wszyscy wiemy jak to się kończy. :norty:

 

Bosch albo NGK, w inne lepiej się nie bawić.

A tuning psychologiczny pozostawmy dla użytkowników innych aut,

a nie BMW. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Hehe Ja jestem za boszem przerabiałem temat swiec w wielu markach aut.

 

Ytrum bosza super swieczka :norty: :twisted2:

 

Ja od zawsze tez uzywalem Boscha, niestety okolo dwa lata temu

firma bardzo powaznie popsula sobie reputacje seria swiec ktorym

po prostu pekaly izolatory - z pelnymi tego konsekwencjami (tj

smieciami w cylindrze...). Problem dotyczyl glownie wynalazku

pt. swiece czteroelektrodowe i byl prawdopodobnie cena jaka Bosch

zaplacil za probe "unowoczesniania" produktow za wszelka cene.

 

NGK takiej wpadki nie mialo i trzyma swoje produkty "w ryzach"

bez przesadnych udziwnien - moze nie sa one jakies wystrzalowo

technologiczne ale za to sa pewne.

 

Mimo tego, poniewaz akurat w handlu nie bylo NGK BKR6EQUP ("performance'owa" wersja BKR6EK) to wlozylem itrowe bosche

i poki co nic sie nie dzieje. Z reszta u mnie problem i tak jest mocno

teoretyczny bo swiece filtry itp rzeczy wymieniam dwa razy czesciej

niz to potrzebne...

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.