Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Was drodzy koledzy! Przybywam do Was z odległej Japonii-Klub Mitsubishi-Mitsumaniaków :) :) Dotychczas jeździłem "bandyckim" galantem 2.5 V6 z 2000roku,nie sprawiał mi zbyt dużo problemów,palił baaardzo mało gazu jak na jego osiągi,ale apetyt rośnie w miare jedzenia,po czasie okazało się,że? No wlaśnie,że ma " ZA MAŁO MOCY" :mrgreen: Za BMW z serii 5 zawsze się oglądałem,ale teraz rozglądam się już bardzo poważnie i postanowiłem napisac. Interesuje mnie Sedan z roczników 00-03 tylko i wyłącznie Manual no i silnik.. 530 czy 535? Jakie są opinie użytkowników? Zapewne i ten silnik i ten ma jakies swoje wady,jakie? Który lepiej spisuje się na gazie? Czy w ogóle toleruja gaz? Jaki jest koszt instalacji do takiej bety? Na razie tylko te kilka pytań,ale z pewnością będę zanudzał większą ilościa;) Nie jestem na Waszym forum obeznany i tak do końca nie wiem "gdzie co",jeżeli komuś nie chce się odpowiadac,to prosze chociaz o link gdzie można coś na ich temat poczytac:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W duzy odsetek problemow z silnikami M62 spowodowany jest LPG. Ewentualnie winni sa poprzedni wlasciciele a na ostatnim miejscu stoi glupota aktualnego posiadacza. M62 teoretycznie sa niezniszczalne.

Dotychczas jeździłem "bandyckim" galantem

"Bandycki" http://tomaszewicz.com.pl/forum/facepalm.gif... Badz przygotowany na koszty eksploatacji +- dwóch "bandyckich" http://tomaszewicz.com.pl/forum/facepalm.gif galantow.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

I jak zwykle kolejne pytanie jak tu zadusic BMW gazem....

Powiem ci tak i to nie sa zadne mity BMW nie lubi gazu te silniki sa do tego nie przystosowane zwłaszcza do gazu II generacji.

Wiec albo cie stac na taki silnik albo nie.

Tak jak kolega napisał ze przy dobrej eksploatacji sa to silniki nie do zajechania moj znajomy ma siniczek M62 i ma na nim najechane juz ponad 390 000km i chodzi jak zyleta ale pije benzyne a nie dusi sie gazem.

I napisałes ze brakuje ci mocy to powiem ci jedno przy tym silniku w gazieto 50 koni umiera juz w stajni..

I jeszcze taki maly dodatek zobacz soie ile kosztuja czesci eksploatacyjne do tego silnika tylko nie spadnij z krzesła ;p

http://www.czescidobmw.pl/

Opublikowano

Vurux jak czytam te Twoje pierdoły to się można załamać

 

Powiem ci tak i to nie sa zadne mity BMW nie lubi gazu

 

to dlaczego tyle ludzi na tym jeździ i nic im się nie dzieje ? są zadowoleni, ale zawsze trafi się ktos nawiedzony z tekstem że gaz to niszczenie BMW

 

I napisałes ze brakuje ci mocy to powiem ci jedno przy tym silniku w gazieto 50 koni umiera juz w stajni..

 

:duh: :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Vurux jak czytam te Twoje pierdoły to się można załamać

 

Powiem ci tak i to nie sa zadne mity BMW nie lubi gazu

 

to dlaczego tyle ludzi na tym jeździ i nic im się nie dzieje ? są zadowoleni, ale zawsze trafi się ktos nawiedzony z tekstem że gaz to niszczenie BMW

 

I napisałes ze brakuje ci mocy to powiem ci jedno przy tym silniku w gazieto 50 koni umiera juz w stajni..

 

:duh: :duh:

Pisze to ktos, kto w opisie ma

w trakcie odkładania funduszy na wymarzona bmke

http://tomaszewicz.com.pl/forum/facepalm2.gif

 

Z umieralnoscia koni - faktycznie przesada. Faktem jest, ze te silniki nie sa projektowane do pracy na LPG. I nikt nie podwazy tego, ze LPG niszczy silnik.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
może i silnik umrze szybciej ale za te pieniądze co zaoszczędzę na gazie to kupie kilka silników ;) ja mam w swojej dużo mniej mocy bo 170 koni ale miedzy gazem a benzyną różnicy w przyśpieszeniu nie widzę wiec według mnie wole jechać na stacje i zapłacić połowę mniej i mieć ta sama przyjemność z jazdy :)
Opublikowano

Co do tych koni to tak na wyrost powiedziane ale napewno z 10% mocy ginie na gazie.

Pyra powiem tobie jedno ze przez takich ludzi jak ty marka BMW jest własnie w Polsce postrzegana tak a nie inaczej...

Wkoncu uciułasz troche kasy kupisz BMW zadusisz ja gazem i bedziesz szpanował na parkingu pod supermarketem... :duh:

Ja wychodze z takiego załozenia ze jezeli chce miec duzy mocny silnik to musze byc w stanie go utrzymac i eksploataowac go w taki sposob jak jest napisane w instrukcji danego silnika.

Opublikowano
nie wiem jak ty ale ja kupiłem auto do jeżdżenia a nie do szpanowania... A kupiłem bmw mi się spodobała i mam gaz bo po prostu taniej wychodzi bo dużo km robię i mam to gdzieś czy dławi się gazem czy pije benzynę jak to określacie a silnik zdechnie to włożę 2 i dalej będę jeździł na gazie. Bo jaki sens jest w tym, że nie jeżdżę na gazie bo silnik się niszczy itp skoro jest taka różnica miedzy benzyna a gazem to po co przepłacać e39 anglika kupisz za 5tyś zł i im większy silnik tym tańszy ;) sami policzcie ;)
Opublikowano
nie wiem jak ty ale ja kupiłem auto do jeżdżenia a nie do szpanowania... A kupiłem bmw mi się spodobała i mam gaz bo po prostu taniej wychodzi bo dużo km robię i mam to gdzieś czy dławi się gazem czy pije benzynę jak to określacie a silnik zdechnie to włożę 2 i dalej będę jeździł na gazie. Bo jaki sens jest w tym, że nie jeżdżę na gazie bo silnik się niszczy itp skoro jest taka różnica miedzy benzyna a gazem to po co przepłacać e39 anglika kupisz za 5tyś zł i im większy silnik tym tańszy ;) sami policzcie ;)

Facet dla mnie to ty mozesz nawet jezdzic na oleju po plackach, ja tylko stwierdzam fakt ze gaz strasznie niszczy silnik jeden ma to gdzies bo i tak jedzi szrotem za 5tys zl to mu to wisi na czym bedzie jezdzil natomiast drugi kupil samochod za nie male pieniadze i nie usmiecha mu sie wymieniac silnika a jak tak zalezy ci na ekonomi to kup sobie fiata tam nie bedziesz marudzil.

BMW zawsze bylo i bedzie drogie i jest to samochod dla nielicznych a dorobkiewicze z angli niestety musza je gazowac bo nie potrafia auta utrzymac tak jak sie nalezy nie mowie tu juz o ASO ale wiekszosc z takich dorobkiewiczow nie ma kasy by w terminie wymieniac olej i filtry czy zrobic zawieszenie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem w stanie zrozumiec kogos, kto gazuje 520, 523 - nie ma wyjscia. Ale V8 tankujace LPG na stacji wyzwala i bedzie wyzwalalo usmiech na moich ustach.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Witam

Ja bym wybral 3.litrowa bunie gdyz ma tansze czesci od 3.5litra.Za 3 latka tez sobie sprawie wlasnie 3litrowa Basie.Ogolnie z tej mocy co teraz mam tez jestem bardzo zadowolony gdyz jej prawie nie wykorzystuje praktycznie tylko jezdze po miescie a tu ciezko jest wykorzystac moc.Pozdrawiam :D

Opublikowano
Co do tych koni to tak na wyrost powiedziane ale napewno z 10% mocy ginie na gazie.

Pyra powiem tobie jedno ze przez takich ludzi jak ty marka BMW jest własnie w Polsce postrzegana tak a nie inaczej...

Wkoncu uciułasz troche kasy kupisz BMW zadusisz ja gazem i bedziesz szpanował na parkingu pod supermarketem... :duh:

Ja wychodze z takiego załozenia ze jezeli chce miec duzy mocny silnik to musze byc w stanie go utrzymac i eksploataowac go w taki sposob jak jest napisane w instrukcji danego silnika.

 

znasz mnie że tak mówisz ?

ja powiedziałbym, że raczej przez takich ludzi jak Ty ta marka jest tak postrzegana, nie musze robic szału pod supermarketem żeby miec kolegów...

 

sam widziałem zagazowane porshe cayenne, kiedys czytałem na tym forum o zagazowanym ferari, kazdy robi co mu się podoba

 

Mi to wisi czy jest benzyna, diesel, lpg byleby było bezawaryjne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.