Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzisiaj pęk mi wąż i wyleciał mi płyn od wspomagania kierownicy co za tym poszło skrzynia automatyczna przestała działać. Czy jak uzupełnię płyn to wszystko wróci do normy?
Opublikowano

Witam

 

Chyba mylą Ci się pojęcia!!! Układ wspomagania kierownicy, choć korzysta z podobnego oleju jak skrzynia biegów (ATF), to w żaden sposób nie ma z nią połączonego układu.

Pękł Ci wąż od automatu, bo gdyby to był wąż od wspomy, to nie miałbyś wpomagania, a nie skrzyni biegów :mrgreen:

 

Jeżeli masz skrzynię bez bagnetu (a raczej właśnie taką masz) to jej ponowne napełnienie odbywa się przez otwór na jej boku.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Skoro uciekł mi płyn ze skrzyni to dlaczego nie ma go w zbiorniczku wyrównawczym od wspomagania kierownicy? To jest jakoś powiązane? Z góry dzięki za informacje.
Opublikowano

Pewnie nie było płynu w zbiorniczku od wspomagania wcześniej ,ale nie zwróciłeś na to uwagi.

Z drugiej strony jeśli płynu jest mało to słychać dziwne odgłosy z pompy wspomagania,więc powinieneś to usłyszeć.

Te dwa układy czyli wspomagania i automatyczna skrzynia biegów nie są w żaden sposób połączone ze sobą.

Po prostu dolej płynu do wspomagania.

Opublikowano
Witam no rzeczywiście to był olej ze skrzyni a nie ze wspomagania. Mechanik zalał mi skrzynie olejem no i skrzynia zaczęła działać ale nie dział tak jak przed awarią. Co mogło pójść nie tak?
Opublikowano

Witam

 

Co to znaczy, że nie działa tak jak przed awarią? Wyrażasz się mało precyzyjnie! Napisz, czy szarpie, czy ślizga się, czy może chodzi tylko do 3-go biegu????? A kontrolka skrzyni Ci się nie pali?? (taki trybik na zegarach)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Opcja pesymistyczna jest taka,ze zanim olej wyciekl calkowicie saczyl sie przez jakis czas powodujac spory ubytek.

W takim przypadku mogles nawet nie zauwazyc(oslona pod silnikiem),ze cos zlego dzieje sie ze skrzynia.Jednak taki wyciek po pewnym czasie doprowadza do tego,ze skrzynia "glupieje",skacze po biegach,przegrzewa sie,zrywa naped.Efekt koncowy jest dokladnie taki jak opisales-calkowita utrata oleju-waz w koncu peknie lub simering sprzegla hydrokinetycznego pusci.

W moim przypadku(z autopsji-byle e39)doprowadzilo to do przekrecenia sie panewki sprzegla hydrokinetycznego w pokrywie pompy,uszkodzeniem tegoz wlasnie oraz uszkodzenie skrzyni samej w sobie(mialem dosc "dobrych"wiesci wiec nie wnikalem w szczegoly).

Nie chce Cie dolowac ale ta przygoda moze Cie sporo kosztowac.

Ja z tego powodu oddalem swoja e39 na zlom :cry2: A wszystko przez moja niewiedze i glupote. :mad2:

Najgorsze jest to,ze skrzynia nie wytrzymala tygodnia od momentu kiedy zorientowalem sie,ze cos jest nie tak a umowionej wizyty na warsztacie.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.