Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

wiem że podobnych tematów było już sporo, dokladnie przeczytałem wszystkie, ale mam jeszcze kilka pytań ... ktoś pisał że jest jakiś związek między czerwoną lampką ostrzegawcza (!) i buczącym wspomaganiem (kontrolka przecież dotyczy poziomu płynu hamulcowego), u mnie czasami sie zapala :/ ... jeśli chodzi o wspomaganie to chodzi lekko, wszystko działa, zanim przejade 20 kilosów to zgrzyta okropnie ... jeszcze nie wymienialem płynu bo za bardzo nie wiem jak sie do tego zabrać, ogólnie płynu jest troche za mało, dolewać nie chce bo nie wiem co lał poprzedni właściciel, powinien być dexon II (czerwony) .... a w zbiorniku mam czarny, który lekko sie pieni po jeździe, co podobno źle wróży :/ (nie wiem czy to jakiś inny płyn czy po prostu pompa siada :/)

Opublikowano

Witam

podejrzewam że masz pompe wspomagania firmy LUK i w tym tkwi problem.

Pompy te nie są żywotne może w wyniku niedbałosci przez uzytkowników auta. Ale to ona własnie huczy u Ciebie i powoduje zapowietrzenia układu. Zalecam wymiane pompy i przepłukanie układu świeżym olejem ( ATF dextron II )

Opublikowano

Witam

Na czym polega przepłukanie układu wspomagania ??

Padł kiedyś taki temat lecz nie bardzo wiadomo na czym to polega , bo wymiana owszem - spuszcza sie stary płyn i zalew nowy lecz co nalezy zrobić aby przepłukać? (można zalać nowy, wylać i ponownie zalać - czy o to chodzi?? )

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Takie płukanie to tylko szkoda oleju.

1. zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka i sprowadziCć w dół do jakiejś starej bańki, a króciec na zbiorniczku zaślepić.

2. wlać olej do zbiorniczka i odpalić silnik na chwilę aż płynu w zbiorniczku zacznie brakować ( można ewentualnie dolewać około 1l w sumie można zużyć na płukanie)

3. założyć z powrotem węża i zalać zbiorniczek świeżym olejem

Opublikowano
Takie płukanie to tylko szkoda oleju.

1. zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka i sprowadziCć w dół do jakiejś starej bańki, a króciec na zbiorniczku zaślepić.

2. wlać olej do zbiorniczka i odpalić silnik na chwilę aż płynu w zbiorniczku zacznie brakować ( można ewentualnie dolewać około 1l w sumie można zużyć na płukanie)

3. założyć z powrotem węża i zalać zbiorniczek świeżym olejem

 

Waz trzeba bardzo pewnie przymocowac razem ze zbiornikiem do ktorego

bedzie zlewany - cisnienie jest potezne i operacja moze sie skonczyc myciem calej komory silnika z otoczeniem samochodu wlacznie !

 

Nie pytajcie mnie, skad wiem...:)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
dokladnie :) 110 bar potrafi zniszczyc kolorek w kanale :) tez sie przekonalem...cale szczescie ze olej nie smierdzi jak np przekladniowy ze skrzyni..

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

No to jak to w końcu??

Piszecie ze jak zdejmie sie wąż powrotny w celu spuszczenia płynu to wywali płyn z dużą siłą (na opalonym silniku) a ja na opalonym silniku bezporbelmowo mogę odkręcić korek od zbiorniczka i nic mi płynu nie wywala (z tą róznicą ze wąż jest zapięty ale to przecież bez znaczenia) wiec jak to jest??

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
No to jak to w końcu??

Piszecie ze jak zdejmie sie wąż powrotny w celu spuszczenia płynu to wywali płyn z dużą siłą (na opalonym silniku) a ja na opalonym silniku bezporbelmowo mogę odkręcić korek od zbiorniczka i nic mi płynu nie wywala (z tą róznicą ze wąż jest zapięty ale to przecież bez znaczenia) wiec jak to jest??

 

Nie wziales pod uwage, ze do zbiorniczka zapiete sa DWA weze - jeden

zasilajacy i drugi, zasysajacy te sama objetosc plynu spowrotem do

ukladu...!!!

 

Z reszta jesli nie wierzysz, to po prostu sprawdz. Ja mialem w ATFie

cala komore silnika, podloge w gazu, wygluszenie pod maska i pare

innych rzeczy - a silnik uruchomilem na moze 2-3 sekundy.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.