Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów... Mam taki problem ostatnio do swojego samochodu kupiłem sonde lambda(używana) ponieważ w ogóle jej nie posiadałem i poprzedni właściciel obciął kostkę przy silniku do jej podłączenia, i byłem zmuszony załatwić sobie wraz z kostką do tej sondy.. I jest taki problem że gdy ją podłączyłem to dwa kable białe robią mi się ciepłe.. Dodam że w sondzie są uzwojenia miedziane a od samochodu wychodziły chyba jakieś stalowe... Może ktoś wie dla czego tak się dzieje?? czy ma to coś wspólnego z opornością kabli?? i wie ktoś jaka powinna być oporność żarnika sondy???

z góry dziękuję za pomoc..

Opublikowano
Sonda nie patrzac z jakiego auta powinna miec takie same kable (2 biale,czarny i szary) i jezeli sie nie myle to kable powinny byc stalowe.
Opublikowano
mam pytanie ile jest sąd w 730 e32 i gdzie one są jak by ktoś był tak dobry i odpowiedział mi na te pytanie.

A jaki masz silnik vidialny czy rzędowy??

Opublikowano
mam pytanie ile jest sąd w 730 e32 i gdzie one są jak by ktoś był tak dobry i odpowiedział mi na te pytanie.

W silniku sześciocylindrowym m30 jest jedna sonda,przed katalizatorami(są dwa katy),w silniku v8 m60 dwie sondy też przed katalizatorami.

Nur bmw e32
Opublikowano
Dzięki sliczne czyli mam jedna sonduśke jak tak mam 6 cyl tylko ze ktos wczesniej wywalił mi katalizator razem z sada dlatego pytam .:) na luzie ekonomizer mi wyskakuje za orbite jak jade to jest normalnie musze wstawic i sonde i kat tylko czy macie jakies sugestie co do katalizatora zeby bylo ok wszystko?!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.