Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki "nie" typowy problem:

Samochód stał parę dni na ostrym słońcu po 30 st. Prawie cały czas bez chwili cienia. Po tym czasie próbowałem go odpalić i lipa (samochód odpalał wcześniej przy 30 st. mrozach i przy upale na zewnątrz oraz nagrzanym silniku) odpalił dopiero za drugim razem (po dłuższym kręceniu) miałem podobny problem kiedyś z innymi samochodami (VW i Audi) jest to prawdopodobnie spowodowane odparowywaniem paliwa z przewodów. Tylko że tamte benzyniaki jeździły potem normalnie. A tu TDS 2.5 się nieco zmulił :/ w niskim zakresie obrotów odpala normalnie od pierwszego. Dodatkowo zaczął palić więcej w trasie, która pokonuje regularnie spalanie wychodziło jakieś 6.0-6.3 litra a teraz 6.8-6.9. Co to może być? Może coś się zapowietrzyło? Zabrudziło? zatkało?

Opublikowano

Ja odniosę się tylko do kwestii tego odparowywania paliwa z przewodów. Tak na chłopski rozum biorąc - zanim zakręcisz silnikiem, ze 2-3 razy przekręć kluczyk do zapalenia sie kontrolek (niech sobie trochę paliwa napompuje). Jeśli po takiej operacji odpali to i może faktycznie jest to paliwo, które odparowuje z przewodów (tylko pytanie którędy - żeby odparować, musi mieć gdzieś ujście/nieszczelność). A jeśli po takiej operacji nie odpali to raczej jest to spowodowane czymś innym. Niech się wypowiedzą znawcy tematu TDS.

Pzdr.

Opublikowano

Nie no taka sprawa dzieje się u mnie statystycznie raz na 5 lat bo na 15lat historii mojej motoryzacji zdarzyło mi się to 3 razy :D

Więc wsiadając nie byłem przygotowany na taki zgrzyt :? i nie pompowałem paliwka. Za drugim razem podpompowałem i zapalił. Ale od tego czasu MUŁ

Opublikowano
Nie chce gdybac i nie wiem jak tds w e39 ma pompe paliwa - ale u mnie objawy zblizone w e34 (oj sie nakrecilem zanim odpalila :) ) poskutkowaly wymiana pompy paliwa w zbiorniku ktora dawala za male cisnienie:) Auto tez zaczelo wtedy palic wiecej i nie chcialo jechac. Koszt byl jakis smieszny - bodaj 130 czy 150 zl.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Był by to dla mnie szok, ponieważ pompę wymieniałem jakieś 2 miesiące tem na nową oryginalną za 300PLN!!! Więc to raczej nie to a dwa że wcześniej jeździłem z taką pompą, ale spaloną i wszystko było Ok tylko nie mogłem schodzić poniżej 30L w zbiorniku. Teraz mam 50 L, więc nawet jak by pompę szlak trafił to by nie było zamuły.
Opublikowano
Okazało się że to wina paliwka. Zalałem pierwszy i ostatni raz na stacji EKSA i h.. :D Dolałem dodatku z STP wyjeździłem to BAGNO jakie zalałem teraz normalne paliwko i wszystko gra i buczy! Dzięki wszystkim. Pozdro.
Opublikowano
Okazało się że to wina paliwka. Zalałem pierwszy i ostatni raz na stacji EKSA i h.. :D Dolałem dodatku z STP wyjeździłem to BAGNO jakie zalałem teraz normalne paliwko i wszystko gra i buczy! Dzięki wszystkim. Pozdro.

Jeeeezu... Co Ty za stację benzynową wykombinowałeś? Eeee... Eeeee... Eksa...? Co to jest w ogóle? Jakiś inwestor z Omanu, Tajlandii czy może Wenezueli?

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.