Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka.jak mam ustawic przepływke sruba regulacyjną zawartą w niej.nie wiem czy wkręcic pare obrotów czy odkręcić od punktu odniesienia

(od zakręconej na mxa,czy odkręconej na maxa) dajcie cos znac roll:

Edytowane przez miron1983
Opublikowano

no i co teraz mam zrobic??nie wiem po co ta sruba jest:( bardziej otwiera przeplywke czy mniej czy jakies inne wartości podaje, nie mam pojecia:( to jest wlaśnie taka robota po kimś:(silnik chodzi idealnie ale moze wiecej palic jak ktos tam szperal:(o to mi przewaznie chodzi.

bo wakuometrowi nie ufam za bardzo:)

Opublikowano
Ręcznie tego nie ustawisz. Gdzieś kiedyś czytałem o ustawianiu tego i potrzebny jest miernik do spalin, taki jak mają w stacjach diagnostycznych. Opis był dość długi i za bardzo nie pamiętam jakie powinny być prawidłowe wartości na wyjściu.
Opublikowano
Wątpię aby kto kolwiek chciał się podjąć regulacji przepływomierza. Tak jak kolega wcześniej napisał potrzebny jest analizator spalin ale myślę, że jak podłączysz tester sondy lambda albo zwykły miernik do sondy i jeśli na wolnych obrotach sonda będzie oscylowała w zakresie 0.2V - 1V i tak samo będzie gdy przytrzymasz silnik na obrotach powiedzmy 3000 obr. to nie masz co kręcić i szukać przy przepływomierzu. Ta śrubka kręci małym potencjometrem wieloobrotowym i dostraja parametry do danego silnika. Jak bardzo cię boli, że ktoś tam kręcił to kup drugi przepływomierz w którym nic nie było kręcone albo taki w którym tej śrubki nie ma. Są przepływomierze analogowe które jesteś w stanie zmierzyć miernikiem i są identyczne które posiadają w środku mały układ elektroniczny i uważam osobiście, że te drugie są lepsze bo wykluczają zbytnie wachania i zakłócenia podając płynną mierzoną wartość dla komputera silnika. tak więc sprawdź pracę sondy i jak będzie płynnie i szybko reagowała zmieniając mierzone napięcie to nie masz czym się przejmować i silnik napewno nie będzie palił ani grama paliwa więcej niż potrzebuje.
Opublikowano

Tą śrubką ma wpływ na CO i HC i N0,ponieważ po jakimś czasie elementy się wycierają i zmieniają się szczeliny, więc regulacja jest potrzebna (jeśli jest to przepływomierz klapkowy)

Regulacja oczywiście tylko na analizatorze spalin.

Opublikowano

Witam

Śruba regulacyjna na przepływce służy do ustawienia składu spalin na wolnych obr. Analizator spalin, myslacy diagnosta i powinno się udać ustawić.

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.