Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

m20b20 + gaz II gen. witam mam problem z odpalaniem mojej buni , rano gdy ja odpalam odpala bez problemu , ale gdy ja zgasze gdy wskazówka temperatury silnika jest na niebieskim polu odpalenie graniczy z códem . W gumie przepływomierza jest dużo paliwa , a swiece sa mokre , tak jakby podawał za dużo paliwa czy co ??

z góry dziękuje za pomoc .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Następnym razem odłącz przepływke i wtedy sprubój zapalić albo z wciśniętym pedałem gazu (tak 1/3).Jak auto jezdzi na gorącym silniku?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś rezystancje czujnika temperatury cieczy tego co daje sygnał na kompa?U ciebie o ile pamiętam jest wkręcony w obudowe termostatu przy 20*C powinna wynosić około 2,2-2,7kom i płynie maleć po włożeniu do gorącej wody z podłączonym miernikiem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
oki rezystancje sprawdze jutro . Dodatkowym objawem jest to ze jak go przez chwile potrzymam na full obrotach na benzynie to momentami spadaja tak do 4500-5000 obrotów (na gazie to nie wystepuje) a czasami całkiem zgasnie , i jak go tak przez dłuzszy czas potrzymam to z tłumika wydobywaja mi sie chmury dymu jek przy paleniu gumy .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
a może przewody od świec,same świece lub ewentualnie kopułka i palec
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.