Skocz do zawartości

Bmw e39 530d manual odcina turbinę.


skyline123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, termin u mechanik mam na poniedziałek ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz która postaram się mniej więcej w wyczerpujący sposób opisać :

 

 

1) Wrzucamy 1 bieg przyspieszamy 3,5 tys obrotów błąd dde na desce, odłącza turbinę załącza się tryb awaryjny wrzucamy 2 po czasie autem szarpnie i zgaśnie.

 

2) Wrzucamy 1 bieg 1,5 tys zmiana biegu na 2 przyspieszamy dochodzi nawet nie do 2 tys odcięcie turbiny błąd DDE

 

TERAZ ROBIMY INACZEJ :

 

Wrzucamy 1, przyspieszamy 1,5 tys zamiana biegu, przyspieszamy ( mamy 2 bieg , pedał gazu mam wciśnięty w stałym poziomie obroty rosną nawet do 4-5 tysięcy i turbiny nie odcina).

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zepsuty, tzn. co?

O ile mi wiadomo, to jak wtrysk nie chce wyjść to można zdjąć głowicę i wtedy go wyjąć, ale żeby od razu wymieniać całą glowicę... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie w rozmowie telefonicznej powiedziano mi ze jest uszkodzony 6 wtrysk ale nie da sie go wyciagnac poniewaz jest zapieczony, mechanik probował roznymi sposobami go wyciagnac ale nic z tego, co do kwesti wymiany glowicy to zle sie wyrazilem, droga będzie naprawa jezeli głowce trzeba bedzie sciagac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tragedii na pewno nie będzie

 

dojdzie robocizna, nowa uszczelka, płyn i olej raczej też.

 

P.S tylko teraz chyba będzie uszczelka klinkierytowa, ale tutaj niech się wypowiedzą inni jeszcze

Coś kiedyś słyszałem o nowych śrubach i czyszczeniu gniazd tych śrub

 

Ja bym próbował jeszcze gdzieś indziej a może akurat....

 

 

Pozdrawiam

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sysze pod podloga (lewa strona fotel mkierowcy) buczenie czy to pompa wysokiego cisnienia juz sie konczy czy moze cos innego? Prosze o propozycje i ewentualna wycene nowej pompy najlepiej ori bo slyszalem ze zamienniki to kicha...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sysze pod podloga (lewa strona fotel mkierowcy) buczenie czy to pompa wysokiego cisnienia juz sie konczy czy moze cos innego? Prosze o propozycje i ewentualna wycene nowej pompy najlepiej ori bo slyszalem ze zamienniki to kicha...

Tak, to pompa "progowa". Możesz podłączyć samochód pod kompa i zobaczyć jakie daje ciśnienie. Jak tylko buczy, to jeszcze trochę posiedzi, ale jak samochód przestanie odpalać, to pompa już będzie do wymiany.

Oryginał kosztuje w moim sklepie 590zł - jutro jadę po nią do Pruszkowa :mrgreen: To już druga wymiana, bo w listopadzie 2009 wrzuciłem zamiennik i już jest ledwo ciepły :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sysze pod podloga (lewa strona fotel mkierowcy) buczenie czy to pompa wysokiego cisnienia juz sie konczy czy moze cos innego? Prosze o propozycje i ewentualna wycene nowej pompy najlepiej ori bo slyszalem ze zamienniki to kicha...

 

 

myślimy o tym samym ale zapewniam Cię, że pompa wysokiego ciśnienia która jest wkręcona w łańcuch jest o wiele droższa

 

kupuj pompę podprogową

 

1. Pompa w baku> 2. Pompa podprogowa > 3. Filtr paliwa z czujnikiem > 4. Pompa wysokiego ciśnienia > 5 > Listwa wysokiego ciśnienia > 6. CR :D

 

 

P.S jak się pomyliłem albo o czymś zapomniałem to mnie poprawcie

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, u mnie akurat wszystkie pompy były sprawdzane i podają dobre ciśnienie mam zapytanie jeżeli ten wtrysk nie puści ( jest zapieczony ) spróbuje może to dać do kogoś innego w ostatecznym wypadku trzeba będzie ściągać głowicę duże tego będą koszta ?? i jeszcze jedno pytanie jak jeżdżę na 5 cylindrach to się nic nie stanie ?? żadne błędy nie wyskakują na desce rozdzielczej po prostu 6 wtrysk jest zepsuty ( jeżdżenie mam na myśli dojechanie autem do innego mechanika ).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lejący wtrysk wypala tłok (wg tego, co ostatnio przeczytalem), nieczynny wtrysk moze spowodować utratę kompresji w tym cylindrze, ale niech inni to potwierdzą, bo to opinia zasłyszana, oczywiscie.

 

PS. Nagraj swój dźwięk silnika pracującego na wolnych obr, jakbys mogł. Najlepiej czymś dobrym jakościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.