Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich.Mam problem z lewarkiem zmiany biegów.Strasznie lużno chodzi i czasam zdarza mi sie wbic 2 zamiast 4.Czy można to w jais sposób zrobic.Pozdrawiam Edytowane przez artur80
Opublikowano
Tak, jak rozbierzesz mieszek od góry, tam powinna być sprężyna która centruje dzwignie, u Ciebie jest ona najprawdopodobniej zerwana i musisz ją wymienić, to groszowa sprawa :D
Opublikowano
Tak, jak rozbierzesz mieszek od góry, tam powinna być sprężyna która centruje dzwignie, u Ciebie jest ona najprawdopodobniej zerwana i musisz ją wymienić, to groszowa sprawa :D

 

Sorki, że się podepnę...

U mnie przy wrzuconym luzie lewarek stoi prosto, i "sprężynuje" prawidłowo. Wrzucę 1, 3 lub 5 bieg a lewarek wygląda jakby była trójka. To samo a 2 i 4 - wygląda jak dwa i pół ;) .

To też może być sprężyna? Jeden z mechaniorów którego się pytałem stwierdził, ze to jakiś plastikowy pierścień, który sam jest wart niewiele, ale żeby do niego dojść trzeba zdjąć skrzynię. Dałem sobie spokój i od ponad roku (kupna) tak jeżdżę. W sumie mi to już nie przeszkadza, ale jak można usunąć tę usterkę za "psie pieniądzę" to ja z chęcią :)

$M$
Opublikowano

Spręzyny to tam żadnej raczej nie ma.

Dokładnie tak jak pisze SMS jest tam plastikowy pierścień i nie trzeba wcale wyciagać skrzyni (to bzdura) gdyż pierścień ten znajduje się własnie pod lewarkiem - należy zdjąć mieszek, wyjąc gąbkę i zdjąć gumę (to wszystko robi się od środka kabiny) i dostajesz się do samego pierścienia - koszt tego pierścienia to 25 PLN w ASO oryginał (Seba od e38 mi sprawdzał :) )

na rysunku nr. 7

http://img40.imageshack.us/img40/9650/1288mj.png

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Jak nie ma sprężyny, to co centruje lewarek?

:oops:

Może się troszke wychyliłem, temat przerabiałem w FORDZIE FOCUS i tam właśnie pękła mi sprężyna pod mieszkiem, dlatego myślałem że i w Beci jest podobnie....

Opublikowano

nr 7 to ten pierścień.

Lecz bez kanału się nie obejdzie aby wyjąć pierścień - on siedzi w tym "ciągadle" nr 1 no i to właśnie z niego należy go wyjąć.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
nr 7 to ten pierścień.

Lecz bez kanału się nie obejdzie aby wyjąć pierścień - on siedzi w tym "ciągadle" nr 1 no i to właśnie z niego należy go wyjąć.

 

Czyli chyba mi powiedzieli prawdę... Bo jeśli wyjmuje się do dołu to trzeba opuścić skrzynię. Pierścień kosztuje 25, a za montaż pewnie co najmniej 80 PLN :(

$M$
  • 5 lat później...
Opublikowano
Witam podepną się pod temat bowiem mam problem i takie pytanie Mam Luźny Lewarek po ściągnięciu mieszka i gumę tą niżej i widzę że plastik jest oki ale to cięgno od lewarka (zdj-11) jest tak jakby urwane od części (zdj-14) i moje pytanie jest wŁaśnie Tutaj czy to jest mocowanie na śrubie?? i jeśli tak to czy mogŁa się ona zerwać? Koledzy pomóżcie proszę bo dopieszczam mojego xenonka jak tylko mogę a tu nagle taki niefart że nie mogę biegu wbić :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.