Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wiec tak wrzuce na luz w czasie jazdy,- obroty 1200 dojade do skrzyzowania i zatrzymam sie to 1200>1100>1000 az w końcu załapią normalny pułap. Powiem krótko póki kółka się kręca obroty są wyższe jak sie zatrzymam dopiero po chwili sie stabilizuja i jest ok. I chce sie zapytać posiadaczy tych silników lub kogos kto napewno wie czy to normalne aczkolwiek sądze ze nie bo nieraz sa nizsze obroty jak jeszcze jade na luzie typu 1000.

Czyli od czego zarzac sadze ze od filtra powietrza az po przepustnicy wszystko jest ok bo czysciłem ale nie robiłem adaptacji pod kompem bo przeciez przewody odłaczałem które przychodza pod 2 i 9 na rys i moze byc w tym problem

http://img709.imageshack.us/img709/5296/przepustnica.png

Opublikowano
Było już o tym parę razy pisane, ten typ tak ma, jednym trochę szybciej opadają, innym wolniej, jak byś na przykład wziął rurę od dolotu tą co ciągnie powietrze "z grila" ustawił tak żeby nie dmuchało bezpośrednio do niej powietrze podczas jazdy także się zachowanie obrotów przy dojeżdżaniu do świateł nieco zmienia. Nie przejmuj się tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.