Skocz do zawartości

Światła dzienne


a1410

Rekomendowane odpowiedzi

ciekawe czy można podpiąć pod pozycyjne :idea: bo w te można wsadzić ledy, a w przypadku mijania ksenonowych ledy wyglądają duuużo lepiej niż te zółte.

 

Zawsze śmieje śie do łez jak ktoś mówi o oszczędzaniu paliwa, dzięki światłą dziennym ;] owszem na ledach jest to około 0.1l/100km ;] także myślę że wartość pomijalna, a o 1l to bym zapomniał w ogóle :liar: :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze jak więcej pali to nie robi istotnej roznicy ale jak ktos ma xenonki to juz stanowi kolejna oszczednosc jak ktos duzo w dzien jezdzi. Poza tym sama zarowka mijania kosztuje w zaleznosci od pkt 20-35 zł , ale mnie bardzo sie to podoba wizualnie, wrzuce zdjecia jak to w 3 wyglada :)

 

Odnośnie jeszcze 0,1 litra na ledach :) normalnie w E39 jazda nas kosztuje jakies 240W a z modułem 40 W, jakby to obrazowo przedstawic.... mozna w domu podlaczyc żarnik 240W i obok powiesic 40 W zarówke :) wtedy widać różnice ;)

 

Z modułem świateł dziennych własnej produkcji drl :)

http://img703.imageshack.us/img703/5076/3erl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł proponowany przez Michała ma jedną wadę. Oryginalne "amerykańskie" światła dzienne aktywowane przez soft maja tą przewagę, że gdy przy pracującym silniku włączymy światła pozycyjne, to u Michała dzienne gasną, a w oryginale świecą się dalej. Daje to ten luksus, że przy mżawce, czy jeździe wieczorem przez dobrze oświetlone miasto, nie musimy niepotrzebnie załączać xenonów, bo w reflektorach drogowych palą się przyciemnione główne żarówki jako dzienne oraz pozycje, czyli ilość światła jest zupełnie wystarczająca, żeby autko było dobrze widoczne, a i żaden policjant się nie przyczepił...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie, dzienne i pozycyjne nie sluzą do jazdy w mzawki itd.. Drogi Kolego. Wtedy zalacza sie mijania a nie cuduje jak Kon pod góre

A tak na drugim marginesie, to przytłumione drogowe nie mogą w Polsce służyć jako dzienne, bo nie mają symbolu dopuszczenia jako dzienne, więc nie sprzedaje się szanowny kolego kitu, albo się to wyraźnie zaznacza.

A tak w ogóle, to wolno jeździć tylko 90 km/h, a nie cuduje 150 jak koń pod górę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie jestem tu po to żeby się kłócić, tylko po co te prawne dywagacje wstawiac?

Prosze podac przepis, jego źródło, art, pkt .... itd

bo chlapnac kazdy cos moze, na tych swiatlach mozna normalnie jezdzic.........

kazde auto ktore w reflektorze posiada oddzielne zrodlo swiatla dla swiatel dziennych musi posiadac znaczek RL, ale to przepis dla auto produkowanych po 2011 to raz a dwa ze to nie jest wymagane w autach w ktorch jest to zalaczane modulem. itd itp nie chce mi sie powtarzac tego po raz 10000

Jezeli ktos mi mowi ze jest to zabronione prosze mi podac ART na to .... bo kazdy policjant wypisujac mandat wpisuje paragraf na podstawie ktorego go wystawia. Linki, wikipedie i inne dywagacje nie sa w Polsce podstawa prawną ...... szybciej sie ktos doczepi ringów albo dokladanych Xenonów ale tez podstawy Ci na to nie da.

 

Kolego A1410 prosze przeczytac zalacznik nr 6 do ustawy Prawo o Ruchu Drogowym najpierw od deski do deski a pozniej prosze mi podac na podstawie czego jest to zabronione? Proponuje tez przeczytac rozporzadzenie narodów zjednoczonych w tej sprawie. Czasami tez cos gdzies palne... ale zaznaczam ze zaslyszalem od kolegow przy piwie i moze to prawda moze nie, jestem powaznym facetem i jak ktos mi cos pisze to po prostu prosze o rozporzadzenie w tej sprawie czarno na białym.... Bo policjant nie powie mi że dostaje mandat na podstawie wpisu Kolegi A1410 z forum bmw itd :)

Prawda? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć, że jednak wolno tak jeździć i dlatego dziękuję za info. Pewnie gdybym nie miał możliwości włączenia dziennych softwarowo, to sam bym skorzystał z Twojego modułu, bo to bardzo wygodne rozwiązanie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem kilka lat na stanowisku specjalisty w temacie prawa o ruchu drogowym, tytuł stanowiska nieistotny, praca pod wielka presja i stresem... ciężko. Ale załapałem takie zboczenie po niej że na wszystko proszę art., rozporzadzenie, ustawe itd bo wszystkie musialem znac na pamiec po paragrafie. Tytułu nie straciłem ale prace odpuscilem, wole sie rozwijac niz codziennie robic to samo. Pomaga czasem to jeszcze w dyskusji z drogówką, dzieki temu koncza rozmowe i z usmiechem oddaja mi dokumenty.

Pozdrawiam Serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.