Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witoza koledzy!

W tej kwestii jestem być może największym laikiem na forum, stąd też mój problem: Mianowicie odkręciłem z e46 cabrio 2006 r. felunek 18'' Styling 135 (ET 47 przód i 50 tył, laczki 225/40 przód i 255/35 tył) i chciałem zainstalować go w miejsce moich 17'' Styling 66 (ET 20 przód i 26 tył, laczki 235/45 przód i 245/45 tył). Niestety napotkałem problem, ponieważ wewnętrzny rant opony ociera mi o amortyzator i doopa. Wiem, że znacznie różnią się one odsadzeniem, bo szerokością niewiele, muszę też kupić dłuższe śruby. Nie znam się na tych ET, dystansach, itp...Proszę bardzo o poradę, co mam zrobić, żeby to grało? Jakie komponenty kupić, czy dystanse, czy inne ustrojstwo?

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Potrzebujesz 30mm dystanse (na tyl nawet lepiej 35mm), wazne jest tez aby dystans mial otwor centrujacy 74.1mm, a kolnierz do montazu felgi 72.6mm. Wedlug mnie taka operacja nie ma wiekszego sensu, chyba, ze chcesz miec koniecznie stylingi 135.
Opublikowano
Potrzebujesz 30mm dystanse (na tyl nawet lepiej 35mm), wazne jest tez aby dystans mial otwor centrujacy 74.1mm, a kolnierz do montazu felgi 72.6mm. Wedlug mnie taka operacja nie ma wiekszego sensu, chyba, ze chcesz miec koniecznie stylingi 135.

 

Mógłbyś wyjaśnić, kolego dlaczego nie ma sensu takowa operacja w/g Ciebie? Stylingi niekoniecznie, świat się bez nich nie zawali, ale mam je z nówkami oponami za free a do tego zawsze mi się podobały, bo prezentują się naprawdę zacnie :cool2:

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Powody sa co najmniej 3:

- tak grube dystanse renowanej firmy beda sporo kosztowaly (a jakiekolwiek rzezby robione przez tokarzy Ci odradzam, nie przy takiej grubosci dystansu). H&R kosztuja ok 300-350 zl za pare, tansze pewnie tez znajdziesz, ale ja balbym sie przykrecic do nich kola (pamietaj, ze przy takiej grubosci, montujesz juz kola do dystansow, a dystanse do piasty).

- tak grube dystanse pomimo ze wykonane z aluminium, beda mialy duza wage (razem z kolami), co odbije sie na prowadzeniu i na pewno przyspieszy zuzycie lozysk

- zwiekszajac mase kol, na pewno odczujesz roznice w komforcie, osiagach

 

Takze lepszym wyjsciem byloby sprzedanie tych kol, dolozenie tego co miales wydac na dystanse i kupienie felg dedykowanych do E39.

Opublikowano

polecam dystanse z tego sklepu:

http://www.sklep.tuning24.pl/index.php?cPath=128&osCsid=daba2e0cd3c4a623063683f1f8a73ff5

mam u siebie 30mm, przykręcane do piasty, potem koło do dystansu, et felgi wyszło zero

twardy zawias, bańka z gazem, czasami jakiś bo, nie raz po zakrętach się poszalało i nie mam żadnych zastrzeżeń

łożyska fakt, przy moim setupie łożyska padają bardzo szybko, dystanse na nie dobrze nie wpływają

prowadzenie się nie pogorszy, wręcz przeciwnie, samochód będzie szybciej reagował na ruchy kierownicą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.