Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmmmmmmmmmmm

 

2 dni temu wkladalem skrzynie do auta , wymienialem tez kolo zamachowe - i na 2 kołach nie mogłem znalesc numeru - :duh: wiec moze nie ma - ale ja mam automat - wiec kolo to praktycznie sam wieniec pod rozrusznik - a numer jest na blasze mocujacejkonwerter ........

 

a jak jest w kolach 2 masowych - nie mam pojecia

Opublikowano

A co to jest to koło "dwumasowe" ?

 

Wymieniam automat na manual, mam już wszystko co potrzeba .. oprócz koła zamachowego ;/

 

Szukam z jakiego innego modelu by podeszło.

Opublikowano

Mam ten sam problem.

 

Wymieniam silnik w aucie na inny i nie mam do niego koła zamachowego wieć muszę wstawić z automatem a mam swój manual.

 

Moje koło od manulal ma sześć śrub na wale a nowy silnik ma osiem śrub na wale i nie pasuje.

 

Koło zamachowe dwumasowe składa siez dwóch kół, jedno normalne takie z zębami na obwodzie na ropzrusznik i drugie koło zamontowane do nie go na tłumikach drgań. W większosci aut z małymi silnikami mówię yu o pojemnościach od 2.0 w dół, jest jedno koło zamachowe i tłumik drgańjest na tarczy sprzęgła, a w autach o duzej pojemności takie rozwiązanie by nie przeszło, było by za słabe , więc tłumik drgań jest w kole zamachowym, no też koło musi być cięższe w dużej pojemności.

 

 

Jest to jednak rzoawiązanie które ma jeden minus. Po większym przebiegu ten tłumik drgań siezużywa i koło zaczyna klepać tak jak u mnie a koszt zakupu nowego to około 1000 zł, pewnie można zregenerować ale jeszcze nie patrzałem na tyo moje koło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.