Skocz do zawartości

Zamiana z m20b25 na m50b25


radziuzgr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie jestem na ukończeniu swapa z m20b20 na m50b25.

Cały silnik, osprzęt i wiązke przekładasz. Jeśli masz silnik z 36 to musisz miske, smoka, i bagnet od 34.

Jeśli silnik z 34 to 36 bierzesz łapy.

 

Poduszki 34, lub jedna e30 m20 a drugą z 34 żeby lepiej siedziało kolo serwa, ja swoje przesunołem o 1cm i wszystko spasowało :) ewentualnie serwo z ix jest mniejsze

Chłodnice mam z 36 i wisko nawet upchałem.

Wał zależy jaka skrzynia (krzyżak dokładnie) jak miałem na małym to tylko skracałem wał. ewentualnie od klekota

Najwięcej zabawy to wydech, trzeba trochę porzeźbić i spawać żeby wyprowadzić.

Po krótce to tyle pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik z e36, to tylko miske, smoka i bagnet. Mam chłodnice z e36, ale wstawiłem teraz od e30 w o wiele lepszym stanie, wisko mam nowe do e30 i chciałem te dwie rzeczy sobie zostawić, będzie pasowało? Tzn. skrzyni nie wymieniałeś w ogóle? Czyli ogółem jest sporo komplikacji, które dość łatwo obejść.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha zapomniałem o skrzyni :) Też od m50.

Wisko przerzuciłem ze starego, chłodnice mam z36 dlatego że zbiorniczek jest wbudowany. a od 30 to trzeba zbiornik podłączać do węży.

Ogólnie prosta sprawa.... Z mechaniką nic nigdy nie miałem wspólnego, a dałem redę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.