Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak wygląda kwestia zamiany m20b25 na m50b25 w bmw e30 coupe? Mam m20b25, jeśli chce wymienic na m50 to musze kupić cały kompletny silnik z osprzętem, czy będzie coś pasowało z m20? miske olejową dodatkowo?

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, właśnie jestem na ukończeniu swapa z m20b20 na m50b25.

Cały silnik, osprzęt i wiązke przekładasz. Jeśli masz silnik z 36 to musisz miske, smoka, i bagnet od 34.

Jeśli silnik z 34 to 36 bierzesz łapy.

 

Poduszki 34, lub jedna e30 m20 a drugą z 34 żeby lepiej siedziało kolo serwa, ja swoje przesunołem o 1cm i wszystko spasowało :) ewentualnie serwo z ix jest mniejsze

Chłodnice mam z 36 i wisko nawet upchałem.

Wał zależy jaka skrzynia (krzyżak dokładnie) jak miałem na małym to tylko skracałem wał. ewentualnie od klekota

Najwięcej zabawy to wydech, trzeba trochę porzeźbić i spawać żeby wyprowadzić.

Po krótce to tyle pozdrawiam.

Opublikowano
Silnik z e36, to tylko miske, smoka i bagnet. Mam chłodnice z e36, ale wstawiłem teraz od e30 w o wiele lepszym stanie, wisko mam nowe do e30 i chciałem te dwie rzeczy sobie zostawić, będzie pasowało? Tzn. skrzyni nie wymieniałeś w ogóle? Czyli ogółem jest sporo komplikacji, które dość łatwo obejść.
Opublikowano

Aha zapomniałem o skrzyni :) Też od m50.

Wisko przerzuciłem ze starego, chłodnice mam z36 dlatego że zbiorniczek jest wbudowany. a od 30 to trzeba zbiornik podłączać do węży.

Ogólnie prosta sprawa.... Z mechaniką nic nigdy nie miałem wspólnego, a dałem redę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.