Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc bo juz nie mam sily do tego samochodu... Bjawami bylo brak mocy... nie chciala ciagnac dymila... mechanik stwierdzil padniete turbo.. turbo wymienilem... I jeden dzien bylo wszystko ok.. samochod latal jak szalony.. pozniej ni z tego ni z owego ruszylem ze swiatel i mul.. wogole jechac nie chce..... jest jeszcze gorzej niz przed zmiana turbo... jedyne co sie zminilo to to ze nie dymi...

Wcelach weryfikacji sprawdzilem czy turbo pracuje... Moim zdaniem nie.. bo wogole go nie slychac.. a jest nowe-po regeneracji.. Zdjolem rure z kolektora dolotowego i przejechalem kawalek-to samo brak mocy. I jak to mozliwe ze swierze turbo zyga olejem w dolot :( ?? POMOCY bo juz sil czasu i pieniedzy mi braknie do tego auta!!

Opublikowano

Witaj Majk!

Ja też mam e-34 tds-a w automacie i objawy miałem identyczne jeździłem przez ponad rok po mechanikach i nikt tego nie zdiagnozował :( miałem już doła bo kupiłem nową pompę wtryskową turbo miałem w porządku i Ty zapewne poprzednie też miałeś bo mechanicy na tds-ach się nie znają ale wracając do tematu co się okazało jak zaczyna kończyć Ci się pasek klinowy chociaż nawet nie musi on jest bardzo blisko kolanka doprowadzającego powietrze do intercoolera a że to kolanko jest gumowe tzn. z twardej gumy może się przetrzeć i tak było w moim przypadku miałem obtarte i dziurawe kolanko i po prostu czerpało lewe powietrze i nie było sprężania w silniku i nie miał mocy, kopcił na potęgę i cuda się działy ale po wymianie tego kolanka na nowe nie mogę zapanować nad moją Niunią ;) a co najlepsze kosztowało mnie to 100 zł z wymianą tylko bardzo ciężko jest dostać te kolanka a nie powiem ile ja głupi wcześniej w nią wsadziłem po stwierdzeniach pseudo mechaników ;)

Pozdrawiam i mam nadzieję że u Ciebie jest to samo, bo bardzo chciałbym pomóc bo znam ten ból :(

Pozdro TDSik z Malborka

Opublikowano

Dzieki za rady :) kolonako od IC sprawdze sam. Pasek klinowy co prawda wymienilem. Kaplet filtrow tez. Sam jestem troche mechaniowaty.. Ojciec stary mechanik... wiec pewne rzeczy robimy sami. Pompa wtryskowa i wszystkie jej parametry sprawdzane byly w Bosch Diesel Servis w W-wie na modlinskiej i wszystko bylo ok... Moj mechanik tylko od Bemek. tez juz rozklada rece mowi ze tek upartego tdsa jeszcze nie widzial...

Nie mam tylko gdzie sprawdzil błedow kompa(nie mam komputera na desce pod zegarami. tylko na panelu obok radia)

 

Jest jakis sposob ze sprawdzic bledy samemu?? np tak jak w autach z grupy Wag??

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

HEJ!!!

MAM WYMIENIONE PRZEZ WAS PROBLEMY W POSTACI OKRUTNIE WYSOKIEGO ZUŻYCIA PALIWA I OLEJU,OKROPNEGO KOPCENIA SPADEK MOCY....I ZAUWAŻYLEM USZKODZENIA CHŁODNICY INTERCOOLERA...JEST W PEWNYM MIEJSCU MOKRA OD OLEJU....CZY WYMIANA JEJ NAPRAWI WSZYSTKO???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.