Skocz do zawartości

[E36] Z3 3.0 Wymiana wahaczy/końcówki drążków


profil

Rekomendowane odpowiedzi

musze wymienić wachacze z Z3 z 3.0 l silnikiem- jakiej firmy i jakie końcówki drążków kupić? i gdzie w poznaniu moge to wymienić za nieduże pieniądze?

mam też do zrobienia okna - zacinają się i przekaszają w bo przy otwieraniu- ktoś może pomóc? Cz musze wymienić całe mechanizmy otwierania czy jest jakiś inny sposób?

będe wdzięczny za pomoc, bo kupiłem Z3 3.0 i jest kilka takich poprawek choć szukałem go długo....

 

 

Dzięki za wszelką pomoc

 

PRofil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no wahacze i drazki to oczywiscie najlepiej oryginal :cool2: ale cena pewnie bedzie zabojcza. Poszukaj jakis zamiennikow renomowanych producentow np febi, lemforder, moog. Na allegro jest sporo tego i ceny tez sa zroznicowane w zaleznosci od jakosci. W sprawie szyb ci nie pomoge bo w Z3 jeszcze tego nie rozbieralem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po pierwsze gniazda w ktore wchodza sworznie na skutek zbyt dlugiej jazdy z luzami na sworzniach i pracy uderzeniowej , a po drugie mechaniczne uszkodzenie samych wahaczy. Moga byc np krzywe.

Ja u siebie w E36 wymienialem ktorys ze sworzni, albo nawet oba jakies 2 lata temu i do dzisiaj wszysko bangla bez problemu. Ostatnio cos zaczelo popukiwac z prawej strony ale wcale nie jest powiedziane ze to wina wahacza. Jest przeciez mnostwo elementow ktore moga pukac tylko trzeba miec chwile zeby oblookac :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam wymienic same sworznie wahacza - komplet 4 szt. odrazu - polecam MEYLE. Mam i jestem zadowolony. Jak wiadomo sa teoretycznie mocniejsze od orginalow bo np. zewnetrzny sworzen meyle nie ma poduszki tlumiacej ktora na ogol pierwsza siada.

 

Drazki kierownicze - mam meyle - sa OK, Lemforder bedzie jeszcze lepszy pewnie.

 

Generalnie jesli chodzi o czesci zawieszenia do BMW to rozwazac mozna tylko 2 opcje : Lemforder (te czesci sa montowane w orginale) lub Meyle. Nic wiecej wg mnie.

 

Co do szyb - zdejmij boczki i posmaruj prowadnice pionowe.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda, że posprzątałeś nie odnoszać się do dyskusji na forum.....

 

a co do powrotu do tematu.... TO szukam wartego uwagi warsztatu w poznaniu lub okolicach dla mojej zetki. Czy w tym temacie ktoś pomocy udzieli lub pokieruje gdzie jej szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda, że posprzątałeś nie odnoszać się do dyskusji na forum.....

 

a co do powrotu do tematu.... TO szukam wartego uwagi warsztatu w poznaniu lub okolicach dla mojej zetki. Czy w tym temacie ktoś pomocy udzieli lub pokieruje gdzie jej szukać?

 

 

ASO Smorawiński lub Olszowiec :mrgreen:

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
a co do powrotu do tematu.... TO szukam wartego uwagi warsztatu w poznaniu lub okolicach dla mojej zetki. Czy w tym temacie ktoś pomocy udzieli lub pokieruje gdzie jej szukać?

a przejrzałeś w ogóle ten dział?

viewforum.php?f=10

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smorawiński raczej nie... Byłem tam na przedzakupowym przeglądzie i nie popisali się za bardzo. A wahacze czy tez same końcówki to praktycznie każdy warsztat może wymienić.

Prasa jest tylko potrzebna. Jak już będą wyjmować te wahacze to wymień też gumy w mocowaniu wahaczy. Koszt jest naprawdę nieduży bo super wypasione kosztują jakieś 50-60 zł za sztukę.

Będziesz miał spokój na długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ooo i olszowca nie polecam.... jak zrobili mi przegląd przed zakupem to żenująco wyszło-

faceci ustalili "usterkę" dachy elektrycznego - nie działa i nie składa się- pokazałem jak to zrobić to się zdziwili.... :) żenada

przejrzeli wszystko - zawieszenie - i nie zauważyli żę belka przednia zawieszeie jest od poprzedniego modelu - stwierdzili żę coś nie do końća jest z zawieszeniem- i że wymiana wahaczy to zniewluje- okazało się że problem tkwił w tej belce i w tym że na siłe ktoś podgiął mocowanie żęby pasowało.

Hałas z tyłu samochodu to wg nich tylny most- a tu niespodzianka łożysko w piaście było rozwalone...

żenująca obsługa

 

ale moge polecić GENIALNY WARSZTAT w Poznaniu- właściciel zajmuje się tylko BMW - warsztat znajduje się na ulicy Stszeszyńskiej przy skrzyżowaniu z Synów Pułku.

Pan wie chyba wszystko o BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.