Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciał bym poznać wasze doświadczenia z w/w BMW z dużymi przebiegami tz.200 00, 250 000, 300 000 i więcej, czy jest ktoś na forum posiadający takie przebiegi?

Co się popsuło, wyeksploatowało, jak takie przebieg wpłynął na komfort, hałas w kabinie czy zużycie elementów

i najważniejsze jakie były koszty tych operacji aby doprowadzić do bardzo dobrego stanu?

I ogólne wrażenia/doświadczenia z eksploatacji 5 z tak dużym przebiegiem.

Opublikowano
witam ja mam 530D z przebiegiem 205000 km kupilem ja z przebiegiem 120tys 2,5 roku temu czyli jak widac troche jezdze i nie narzekam.Do tej pory wymienilem turbo bo padlo przy 170tys koszt 800euro z robocizna.Ogolnie jestem zadowolony mimo tego turba bo wydaje mi sie ze przy innym samochodzie przy takim przebiegu bym wydal do tej pory duzo wiecej, a pozatym jak co niektorzy mowia ze BMW znaczy bedziesz mial wydatki wiec ja jak na razie nie mam tych wydatkow.Jesli chodzi o amortyzatory raz w roku je badam i zauwazylem co roku spadek ok 5% wiec jeszcze pojezdze troche na nich.W kabinie nie odczuwam wzmozonego halasu jest tak jak 2,5 roku temu.Filtr czasteczek wypalilem i mi go wyczyscili wiec narazie nie martwie sie o ta dosc kosztowna rzecz(koszt wypalania i czyszczenia 30 euro).wiecej procz zmiany oleju , filtrow,klockow i opon nie wymienialem i nie naprawialem.Pozdrawiam wszystkich
Opublikowano

W Austrii mialem okazje jechac w taxi 525d z 2008 roku z przebiegiem 200k km. Koles twierdzi ze auto serwisowane w ASO, w korporacji smiga max 4-5 lat. Jezdzi nim 8 kierowcow na zmiane przez cala dobe 7 dni w tygodniu. W korporacji maja jeszcze 535d z 2005 roku z przebiegami po 500k km i twierdzi ze tylko przeglady w ASO. Zadnych awarii typu skrzynia, turbina. Tylko czesci eksploatacyjne. Oczywiscie orginalne czesci, przeglady na czas, dobre paliwo.

 

Po aucie nie widac przebiegu, jedynie kierownica wytarta i przycisk start/stop. Pewnie sprzedadza handlarzowi z PL, ten cofnie licznik o 300k km i pojdzie jako nowka :)

Opublikowano

pzebieg nie jest rowny przebiegowi. lepiej kupc samochod z 200kkm z przebiegiem po autostradzie w niemczech niz z 100kkm po rosyjskich wiejskich drogach.

od "poniedzialkowch" samochow trzeba sie trzymac z daleka. tylko jak je rozpoznac :):):) kazdy jeden moze stac sie pechowy

Opublikowano
300tys to tak bym powiedzial zaden przebieg, jesli auto bylo serwisowane wtedy kiedy potrzeba a nie wtedy kiedy juz cos odpada to nie ma problemu poza wycierkami w kabinie, 200kkm to bym powiedzial auto dopiero dotarte, jezdzilem 1.9tdi z przebiegiem 700tys km i gdyby nie powycierane w srodku wszystko na maxa po stronie kierowcy to pewnie nikt by mu nie dal 200kkm, drugie audi przedalem niedawno z przebiegiem 400kkm a wygladalo duzo lepiej niz 90% innych z tego rocznika, w silniku wymienilem tylko uszczelke pod glowica... w bmw zblizam sie do 200 teraz i ci co sie nie znaja pytaja czy to niedawno kupilem w salonie
Opublikowano
Miałem podobnie :D Jak kupiłem swoją E60 530d to większość ludzi z pracy sądziła, że to nowe auto za które musiałem zapłacić pewnie jakieś 300k pln mimo, że w rzeczywistości to 2005r. A najlepsze to, że mój dyrektor jeździ E61 520d z 2008r i wg innych to jego auto było starsze i brzydsze :lol: Ale teraz mam inną pracę i się nie przejmuję czymś takim. W dodatku, że prezes jeździ autem za które zapłacił 620k pln :duh:

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

w końcu to prezes :D to może sobie pozwolić na wydatek :D

 

sorki za offtop

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

Opublikowano

e61 530d dpf 218 KM 2005 210 000 km. Jezdze ponad 2 lata i zrobilem 100 000 km. W tym czasie najwiekszy problem to kolo pasowe metalowo gumowe ( rozwulkanizowalo sie przy okolo 195 000 km ) i pompa wody - nie wymieniona na czas przez serwis mimo do tamej chwili regularnych wizyt. Razem okolo 2500 zł.

 

 

Auto ma zrobiony program na okolo 286 KM przy 160 000 KM w Masters tuning.

 

Skrzynia i zawieszenie to zero nakładów ( poza standardową wymiana oleju w skrzyni ) i zero usterek. Zadnych stuków, luzow. Amortyzatory w stanie więcej niż dobrym.

Ogolnie moge powiedziec, ze auto wytrzymuje probe czasu i przebiegu b. dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.