Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy w e39 525d 163KM podobnie jak w e39 530D nalezy myc kolektor ssacy aby uniknac oberwania blaszek ktore wpadaja w silnik??

Jesli tak to czym najlepiej to zrobic??

Z gory dzieki za odp.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

czy w e39 525d 163KM podobnie jak w e39 530D nalezy myc kolektor ssacy aby uniknac oberwania blaszek ktore wpadaja w silnik??

Jesli tak to czym najlepiej to zrobic??

Z gory dzieki za odp.

Pozdrawiam

Na początek zajrzyj na RealOEM, wpisz 7 ostatnich cyfr swojego VINu i sprawdź czy w ogóle masz te blaszki. Patrzysz na zakładki:

silnik ----> układ ssący ------> instalacja ssąca AGR ze sterowaniem klapami

Jeśli odpalisz ten rysunek z ostatniej pozycji i napisze Ci, że "Nie znaleziono części pasujących do twojego samochodu" tzn, ze tych klapek NIE MASZ. Tu link ze strony RealOEM po wpisaniu mojego VINu i sprawdzeniu co powie o blaszkach strona:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2837&hg=11&fg=40

Oczywiście istnieje prawdopodobieństwo, że ktoś wymieniał kolektor ssący i wymienił (nie sprawdzając dokładnie) na taki, ze sterowaniem blaszkami.

Ja tych blaszek nie mam (sprawdzone po zdjęciu kolektora) i po sprawdzeniu pod wyżej podaną lokalizacją na RealOEM także pisze, że nie znaleziono części pasujących do mojego auta.

A co do samego mycia to ja bym to czyścił jakąś benzyną ekstrakcyjną a potem dokładnie wysuszył.

Pzdr.

Opublikowano

Elegancko się myje środkiem do czyszczenia o nazwie Dimer. Rozcieńczam go 1/2, pryskam do środka, zostawiam na okolo 15 min, a potem myjka ciśnieniowa i leje w niego ile wlezie. Potem zostawiam na słońcu na około 2-3 godziny aż się porządnie wygrzeje i zakładam... Wszystko pięknie puszcza i co najważniejsze nie jesteś ubabrany po łokcie...

Co do blaszek to z tego co się orientuję to większość 525d nie miała tego ustrojstwa. Ja mam egzemplarz z 11.2001 i też nie posiada blaszek...

Opublikowano
w 525dA miałem je i wywaliłem.Różnicy nie czuje za bardzoa mojemu znajomemu wpadla jedna do srodka silnika= remont
Opublikowano

Te blaszki najczęściej występowały właśnie w autach z ASB. W manualach raczej ich nie było...

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.