Skocz do zawartości

serafin

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525D Touring A 2002

Osiągnięcia serafin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. serafin

    wlacza sie wisko non stop

    Mialem kiedys przygode w E39 520 podwójny vanos, na autostradzie w niemczech visco sie zablokowało i chodziło równo z obrotami silnika wracalem 80km/h przez pół niemiec bo bałem sie ze w koncu mi sie urwą łopatki i np w lecą w chłodnice.3 lata już jest używka załozona ale oryginał i jest spokój.Generalnie jest to dosyc ważna część więc nie należy na tym oszczedzac
  2. serafin

    525dAT - słaby start

    mam 525dA z piskiem raczej trudno ruszyc nawet na wyłączonym DSC ale na przyspieszenie nie narzekam, ladnie sie zbiera i na skrzyzowaniach nie mam problemu..
  3. cala odma ma 15 tys przejechane tzn filtr i obudowa, rozebralem to wczoraj i generalnie filtr nie byl raczej zapchany ale bardzo mocno nasaczony olejem, jak nacisnalem go palcem to polecial olej, mozliwe ze odma sie zapchala gdzie na drodze splywowej?
  4. No tak zobilem,wszystko wymylem i nadal cieknie ..coraz mocniej cholera...weze sprawdzalem na szczelnosc nawet i jest ok.
  5. no wiecej niz pol litra nie wział ale olej mam po całym silniku rozbabrany, taki osad olejowy, najwiecej na łączeniach rur tych od turbo -intercooler Egr.. przypuszczam ze wisco go rozdmuchalo dalej..opaski skrecilem mocnieji nadal sie poci..
  6. witam, potrzebuje wlasciwie kilka rzeczy od tego modelu jesli bedziesz na czesci sprzedawal.podasz mi tel do siebie?skad jestes?pozdr Serafin
  7. witam 525dA. sporo oleju mam w rurach od turba do intercoolera i dalej Egra..ale olej nie pochodzi chyba z turbiny boo przewod z odmy ktory wchodzi do turbiny tez jest zawalony..mechanik mowil ze te auta tak mają...przebieg 160.000...
  8. w 525dA miałem je i wywaliłem.Różnicy nie czuje za bardzoa mojemu znajomemu wpadla jedna do srodka silnika= remont
  9. Wymienilem oba termostaty,szybciej sie nagrzewa ale spalanie nadal w miescie nadalo kolo 13 ,styl jazdy ekonomiczny..
  10. Poradziłem,poradziłem... Opisywałem to w innym temacie Na dzień dzisiejszy miasto 11-12l ,trasa ok 8l Dodam,że mam awtomata :twisted: KOlEGO, Bardzo Cie prosze podziel sie wiedza, co bylo powodem tego spalania u Ciebie? Podaj ew linka do posta w ktorym to opisujesz..je nie moge sobie dac rady 13-14 przy ekonomicznej jezdzie w 525d touring automat....na trasie normalnie mi pali 6-7
  11. A strzałka stałą pionowo czy ponizej?525DA Mnie tez pali w miescie 14-15 a na trasie normalnie, strzałka stoi pionowo poza tym latem w upalach tez mi palil tyle .na trasie 6-7..
  12. witam. 525d common rail, automat ,touring.oryginalny przebieg 150.000kmSpalanie w miescie dochodzi do 15l/100.Co ciekawe na trasie przy 90h/h 5.5l przy 140/h 7.5l czyli w miare.Auto jezdzie dobrze , nie ma zachwian mocy itdDo tej pory wymienilem -filtry -przepływomierz -filtr odmy z obudową -4 wtryski ktore dawaly na kompie najwieksze odchylenia -sprawdzalem czy nie sa za duze opory na kolach np przez zacisniete hamulce -sprawdzalem czy program nie jest tuningowany -EGR zaslepiłem -szukalem jeszcze nieszczelnosci w dolocie do turbiny Z rzeczy nietypowych dosyc mocno dymi pod obciazeniem, jak mu wcisne puszcza długą chmure zamiast typowego malego obloczku, czyli gdzie tego paliwa za duzo idzie jednak.Na jałowym jak mu wcisne to nie dymi,tylko pod obciazeniem. Za wysokie cisnienie na pompie wysokiego cisnienia bo 340-350 podobno ma byc 280 ale nie jestem pewien, -niekoniecznie jest to pompa tylko ponoć czujnik ale pewnie go wymienie. Troszke wolno sie nagrzewa ale podobno te motory tak maja, przy -1 dopiero po 10 km strzałka pionowo byla,ale spalanie latem nie bylo mniejsze a byly upaly wiec termostat raczejnie Ktos ma jakis pomysl??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.