Skocz do zawartości

Swap, eta 2.7, problem


puchacz89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w dziale e34 nikt mi nie pomógł, moze ktos tu zaradzi:)moje auto e34

zrobiłęm swap z m20b20 na 2.7 eta, wszystkie wiązki zostawilismy ze starego silnika bo z ety były za krótkie, wszystko juz skonczone , nastepuje moment odpalenia samochodu, krece kluczykiem, wszystko kreci, ale silnik nie pali...doszlismy do tego, ze nie działa pompa paliwa i nie ma iskry, czy moze wiecie co moze byc przyczyną?? Prawdopodobnie cos z elektryką...Czujnik połozenia wału sprawny...Proszę o sugestie:) z gory dziekuje:)

 

Dziś zauwazylismy, ze to moze jednak byc czujnik połozenia wału, jest tak ; jak wezme kluczyk na zapłon to iskra jest, natomiast jak zaczynam krecic to iskra zanika, jak myslicie?? to czujnik?? Błagam pomózcie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Trudno ten problem jasno określić. Jeśli masz inny czujnik to sprawdź ale raczej mało prawdopodobne aby w starym silniku działał a teraz nie. Może przy montażu pomyliłeś kostki które są przy gnieździe kompa. Sprawdź też czy złączka pod kolektorem ssącym ma tyle samo pinów co przy m20b20.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.