Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w dziale e34 nikt mi nie pomógł, moze ktos tu zaradzi:)moje auto e34

zrobiłęm swap z m20b20 na 2.7 eta, wszystkie wiązki zostawilismy ze starego silnika bo z ety były za krótkie, wszystko juz skonczone , nastepuje moment odpalenia samochodu, krece kluczykiem, wszystko kreci, ale silnik nie pali...doszlismy do tego, ze nie działa pompa paliwa i nie ma iskry, czy moze wiecie co moze byc przyczyną?? Prawdopodobnie cos z elektryką...Czujnik połozenia wału sprawny...Proszę o sugestie:) z gory dziekuje:)

 

Dziś zauwazylismy, ze to moze jednak byc czujnik połozenia wału, jest tak ; jak wezme kluczyk na zapłon to iskra jest, natomiast jak zaczynam krecic to iskra zanika, jak myslicie?? to czujnik?? Błagam pomózcie:)

Opublikowano
Hej. Trudno ten problem jasno określić. Jeśli masz inny czujnik to sprawdź ale raczej mało prawdopodobne aby w starym silniku działał a teraz nie. Może przy montażu pomyliłeś kostki które są przy gnieździe kompa. Sprawdź też czy złączka pod kolektorem ssącym ma tyle samo pinów co przy m20b20.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.