Skocz do zawartości

[e39] Zawieszenie tylne touring


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj byłem na przeglądzie, i sprawdziłem sprawność amorów. Przód ok. 55% na stronę, więc jeszcze spoko. Natomiast tył wyszedł po 25%. Niby jeszcze norma, ale w wakacje będę trochę jeździł z full załadowaniem więc po co ryzykować. Doczytałem tu i tam, że winą takiego satnu rzeczy mogą być tuleje gumowe na tylnej belce (tzn., że niby mogą zakłócać pomiar itp.) choć ostatnio zauważyłem, że przy pokonywaniu ostrych zakrętów ale przy niskiej prędkości, z tym że dość agresywnie, to lekki tył uślizguje się, delikatnie żabkując (na tej podstawie domniemam że to jednak chyba amory). Dodam, że autko po lifcie z nivo i tym seryjnie niższym/twardszym zawieszeniem czyli SP Susp. Wiem, że wysokość tyłka zależy od obciążenia i tym steruje nivo. Interesuje mnie sprawa wymieniona wyżej oraz to czy w tym rodzaju zawieszenia są inne amory czy tylko same sprężyny. Dziękuje i nie bijcie za dość zagmatwany post ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie < bez nivo > na pomiarze sprawności amortyatorów wyszło 25% z tyłu. To nie norma ale targedia :duh:

Dodatkowo waliło z tyłu jak diabli.

Po wymianie tuleji belki te same amortyzatory pokazały 65%.

A auto zupełnie inaczej sie prowadzi < oczywiście lepiej >

Opisywałem to juz na forum dość szczegółowo.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.