Skocz do zawartości

e30 325 dziwna praca silnika


e30siemce

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem z moja e30, problem wyglada tak, ze po zapaleniu nie chodzi taki jakby na 1 garek, przy nagłym dodaniu gazu przerywa i wystepuje to w calym zakresie obrotow, nie minie 30 sekund objawa nie palenia na 1 garek dalej jest ale juz przy dodaniu gazu jest chwilowa przerwa i dopiero chodzi na obroty, natomiast gdy robie krotkie pompowanie pedalem gazu to jestem w stanie nawet doprowadzic do zgasniecia silnika, gdy przestane pompowac gazem zaraz dochodzi do prawidlowych obrotow, dalej tak jakby na jeden garek nie pali ale strasznie smierdzi paliwem tak jakby go zalewalo podczas pompowania gazem..., gdy się zagrzeje chodzi na wszystkie gary ale objaw przerwania przy nagłym dodaniu gazu pozostaje, dalej mozna go 'zadusic' pompowaniem pewalem gazu... no i od odpalenia tak przez caly czas sa bardzo'ostre' spaliny tzn tak jakby niedokladne spalanie, jakby za duzo paliwa dostawal... co moze byc grane ? swiece nowe, kable wymienione, kopółka tez zmieniona. Nastepnym popdejrzanym objawem w tym samochodzie jest to, ze gdy przekrece kluczyk w pozycje zapalenia kontrolek to pompka paliwa mi clay czas bzyczy i nie przestaje - chocby kluczyk byl przekrecony przez godzine ona caly czas bedzie bzyczala ( zlokalizowalem ja obok broku pod bakiem ) tak powinno byc ? zawsze kojarzylo mi sie ze bzyczy i po okolo 3-4 sekundach się wyłącza i po rozpoczeciu zapalania ona znow sie wlacza - jak w innych samochodach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
być może gdzieś ciągnie lewe powietrze, sprawdz wszystkie przewody podciśnieniowe, oraz gumę dolotu powietrza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
silniczek krokowy nie ma z tym nic wspólnego. Padł ci raczej regulator ciśnienia paliwa. Dlatego cylinder dostaje zwiększoną dawkę paliwa. Nie wiem dokładnie jak jest w 2,5 litrówce ale w mojej "każdej" 2.0 pompa załączała i załącza się dopiero po przejściu kluczyka na rozruch gdy już chodzi rozrusznik. Regulator ciśnienia jest zamocowany na listwie wtryskowej. Do niego jest podłączony przewód powrotu
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.