Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Szkoda że kolega Hubert jest już po wymianie silnika, dla niego nie ma rzeczy niemożliwych, to byłby pikuś :D :cool2:

 

heheee... nieee... jeżeli mi pomożesz to działamy :cool2:

 

Ja jeżeli chodzi o takie mody, to raczej się nie nadaję, za małe pojęcie mam na ten temat, ale podziwiam ludzi takich jak ty Hubert :cool2:

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kamil20011 jesli to prawdziwa 1er... to ja wymiekam :shock:

Zastanawiam sie, co oni chcieli przez to osiagnac? A moze sa po prostu bezgranicznie glupi? Sam nie wiem - czy naprawde mozna byc az tak niedorozwinietym czlowiekiem?

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kilka ciekawych filmików z youtube jak zmienić kierownicę i radio w BMW Serii 1

 

Seria 1/3 kierownica sport

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/9/vm5QkS0vCIo

 

Seria 1/3 po lifcie, radio

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/10/Y_nuyc_c48k

 

Seria 1/3 kierownica brzydka

 

Seria 3 radio

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/13/BlNkDOLbVaw

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ładnie idzie. :) masz wykres?

 

Całkiem nieźle. ;)

Wykres mam po korekcie. Wcześniej było trochę więcej BHP ( ponad 270 ), ale podróż na Nurburgring pokazała, że to za mocny soft dla mojego stylu jazdy.

Wykres:

http://img196.imageshack.us/img196/6175/4suk.jpg

Opublikowano
Coś się złego działo przy tych 270KM?

 

Przy normalnej jeździe, lub krótkotrwałym dobijaniu do 260km/h - nic. Nawet na Nordschleife nie pojawiał się błąd. Ale przy długotrwałej jeździe po autostradzie z prędkościami 250-260km/h pojawiał się "błąd ciśnienia doładowania". Tuner spodziewał się, że to może się u mnie dziać, i tak też było. Teraz po korekcie jest idealnie.

Taka ciekawostka kolejna. Auto w poniedziałek było hamowane kilka razy z nowym ori filtrem i wkładką K&N. Pomiary z oryginalnym filtrem 261-263 [bHP], K&N 261-263 [bHP]. Nie dała jednak nic. A pocieszające jest, że auto sukcesywnie pokazuje taką samą moc na hamowni.

Opublikowano

Pozostałych zmian brak. ;) Jedynie wydech i soft. Myślałem o IC ale, seryjny ma jeszcze zapas. Następny mod to będzie LSD.

No z tego co już miałem okazje sprawdzić, to od 130i w przedziale +120km/h jestem trochę szybszy. Ale bez przesady. ;) Może się kiedyś będziemy mogli sie przestawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.