Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

Przy 50 000 wymieniłem klocki przednie razem z tarczami w ASO za całkiem spore pieniądze ;) - wcześniej auto jeździło na zestawie oryginalnym - fabrycznym. Dzisiaj przez przypadek zajrzałem do komputera i zobaczyłem, że za 4000 km mam do wymiany - przednie klocki. O co tu może chodzić? Styl jazdy się nie zmienił, a zauważyłem, że po hamowaniu po dłuższej jeździe bez hamowania hamulce przez moment słychać... Czy w ASO mogli coś spieprzyć przy wymianie klocków z tarczami?

 

 

pozdro

 

Kal

Opublikowano
kal, a zobacz klocki, jesli masz alusy to pewnie 2 sek Ci to zajmie, bo widac bez problemu, czy sa zjechane mocno, czy moze sa jeszcze dobre, a tylko komp czyta blednie!!? Bedzie jasniej! Pzdr
Opublikowano
Co prawda BMW E60 nie mam ale w Mercedesie spotkałem się z czymś takim jak "kasowanie" licznika. Chodzi o to że przy każdej wymianie, olejów, klocków, płynów kasowało/resetowało się w komputerze tzw. serwis i on odliczał na nowo że powiedzmy za 30.000 km trzeba wymienić niech będzie filtr (może to nie jest czujnik a swego rodzaju "przypominacz")
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Jesli chodzi o przebieg na komputerze do wymiany klocków to jest on orientacyjny, działa to lepiej lub gorzej i z pewnością wpływa na to styl jazdy. Ale w dalszym ciągu nic nie zastąpi zajrzenia pod koło i sprawdzenie klocków.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.