Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od niedawna mam 528 i mam pytanko

Bawilem sie dzisiaj przyciskami a mianowicie komputerem pokladowym i chyba cos namieszalem

po chwili zgaslo mi radio tzn cala konsolka zapalila sie i od tego momentu nie moge uzywac klawiatury na kierownicy tzn. zaden przycisk nie dziala ani od przezucania fal radiowych , glosniej ciszej czy wlaczenia i ustawiania tempomatu wracajac teraz z pracy nawet nie podswietla tych przyciskow.

czy mial ktos kiedys taki problem albo wie jak przywrocic spowrotem to sterowanie ??

pozatym zalwazyle ze swieci mi sie na czerwono na desce rozdzielczej facet w pasach i tak jak by poduszka powietrzna przed nim .

niewiem czy przypadkiem tez nie wylaczylem poduszek powietrznych chociaz nie wiem czy to mozliwe.

Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano

bezpieczniki sprawdzone wszystko ok

co dziwne swieci mi znaczek poduszki powietrznej rozkrecilem jeszcze raz kierownice przeczyscilem wszystkie styki i teraz tak :

dawanie glosniej ciszej w radiu mi dziala tempomat i wszystlie klawisze po prawej nie dzialaja po lewej zmiana stacji radiowej i odbieranie telefonu dziala w chwile po wlaczenie po paru sekundach juz nie dziala.

byslem dziisaj u mechanika na kompie sprawdzil mi i wyszlo cos dziwnego podkreslam ze mieszkam w U.K.

znalaz pare bledow w kompie i je skasowal jednak dalej swieci poduszka powietrzna po przyjechaniu do domu rozkrecilem jeszcze raz wszystko i przeciscilem dokladnie co mi z tego wyszko :

dziala bez zarzutu zglasnianie i sciszanie radia prawa strona sterowania w kierownicy jest martwa raz na jakis czas dziala zmienianie stacji przy kierownicy czyli juz wiem jak pisales ze to nie bezpieczniki bo jak by strzelil to by nic nie dzialalo. a tu raz dziala raz nie.

 

Facet probowal sie dostac do poduszek powietrznych ( mam na mysli wejscie kompem do danych) powiedzial ze tam nie moze wejsc jedynie serwis bmw a tutaj to spore koszty bardziej oplacalo by mi sie kupic nowe bmw niz naprawa tego ale nie za bardzo mi sie to spodobalo.

 

wiec jesli macie jakies pomysly prosze o rady.

Opublikowano
bezpieczniki sprawdzone wszystko ok

co dziwne swieci mi znaczek poduszki powietrznej rozkrecilem jeszcze raz kierownice przeczyscilem wszystkie styki i teraz tak :

dawanie glosniej ciszej w radiu mi dziala tempomat i wszystlie klawisze po prawej nie dzialaja po lewej zmiana stacji radiowej i odbieranie telefonu dziala w chwile po wlaczenie po paru sekundach juz nie dziala.

byslem dziisaj u mechanika na kompie sprawdzil mi i wyszlo cos dziwnego podkreslam ze mieszkam w U.K.

znalaz pare bledow w kompie i je skasowal jednak dalej swieci poduszka powietrzna po przyjechaniu do domu rozkrecilem jeszcze raz wszystko i przeciscilem dokladnie co mi z tego wyszko :

dziala bez zarzutu zglasnianie i sciszanie radia prawa strona sterowania w kierownicy jest martwa raz na jakis czas dziala zmienianie stacji przy kierownicy czyli juz wiem jak pisales ze to nie bezpieczniki bo jak by strzelil to by nic nie dzialalo. a tu raz dziala raz nie.

 

Facet probowal sie dostac do poduszek powietrznych ( mam na mysli wejscie kompem do danych) powiedzial ze tam nie moze wejsc jedynie serwis bmw a tutaj to spore koszty bardziej oplacalo by mi sie kupic nowe bmw niz naprawa tego ale nie za bardzo mi sie to spodobalo.

 

niewiem co to za fachowiec co nieumie zgasic kontrolki poduszki,co do reszty tez sklanialbym sie ze to tasma

Opublikowano

co do tych tasm mozna sie tam jakos dostac i sprawdzic to ?? jesli tak to prosze o podpowiedz jak tam sie dostac.

co dziwne przedwczoraj jechalem do pracy i ni z tad ni z owat nic nie robiac zgasla kontrolka poduszki i kierownica dzialala przez cala jazde (okolo 25 min) po pracy wlanczam silnik zas nie dziala dzisiaj na przemian raz dziala raz nie.

Opublikowano
co do tych tasm mozna sie tam jakos dostac i sprawdzic to ?? jesli tak to prosze o podpowiedz jak tam sie dostac.

co dziwne przedwczoraj jechalem do pracy i ni z tad ni z owat nic nie robiac zgasla kontrolka poduszki i kierownica dzialala przez cala jazde (okolo 25 min) po pracy wlanczam silnik zas nie dziala dzisiaj na przemian raz dziala raz nie.

 

wygląda że coś nie styka poprawnie w taśmie, skoro raz działa a raz nie

sprawdź może czy jest poprawnie zamocowana, czy się jakieś kostki nie powypinały (po zdjęciu poduszki kierownicy powinno być widać wszystko)

Opublikowano
po zdjeciu poduszki sa dwie kostki po cztery kable styki wyczyscilem alw wydaje mi sie ze to gdzies glebiej musi siedziec i przypuszczam ze trzeba trocge wiecej rozebrac czy ktos juz to robil ??? Wie co za niespodzianki tam czekaja ? nie chcial bym zeby mi cos gdzies z nienacka nie wyskoczylo a pozniej szukac tego.
Opublikowano
czy ma ktos schemat kolumny kierownicy znalazlem przyczyne jak uderze reka ponizej kierownicy to gasnie poduszka i wszystko dziala. Tak ze to musi byc gdzies na styku kierownicy z kolumna ale nie wiem jak sie do tego zabrac tak ze schemat by mi pomogl gdzie takowe zlacze sie znajduje i jak je rozeebrac i poprawnie skrecic. Z gory dziekuje za pomoc.
Opublikowano
poduszka po kazdym odpieciu przy podlaczonym aku wywali blad - odlaczaj aku przed odlaczeniem poduszki - unikniesz bledu - niestety jak raz blad sie pojawil - to juz pozostanie dopoki go nie usuniesz kompem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.