Skocz do zawartości

vanns

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vanns

  • Urodziny 23.04.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i SE <-sold
    E46 318i SE <-sold
    E39 530D AUTO 2000r.
  • Lokalizacja
    Leicester

Osiągnięcia vanns

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. vanns

    BMW E39 530D 2000r. nie odpala

    Sprawdzone na kompie i sie okazuje ze jednak pompa siadla cisnienie 0,93 bara a pytanie ma ktos z was moze jakies fotki czy cokolwiek jak wymienic ta pompe lub jakis link jak to zrobic gdzie szukac itd. Tak na przyszlosc pompy w UK chodza od 53 funtow ja znalazlem za 74 funty http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-fuel-diesel-electric-pump-BMW-525d-530d-E39-/370318064442?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5638ad3b3a czy taka waszym zdaniem bedzie dobra ??
  2. vanns

    BMW E39 530D 2000r. nie odpala

    Ok dzieki Panowie w poniedzialek napisze co pokazal komp i czy po wymianie to bylo przyczyna. Patrzylem na ebayu podobne ceny wiec raczej tutaj zamowie :)
  3. vanns

    BMW E39 530D 2000r. nie odpala

    wiesz ze chyba masz racje wczesniej slyszalem przy przekreceniu kluczyka dwiek pompy teraz z ciekawosci przekrecam kluczyk i jest cisza stukalem bogami od strony pasazera bo mieszkam w uk tak ze kierownice mam z drugiej strony ale nic nie dalo i dalej nie slysze nic w poniedzialek ma przyjechac mechanik z kompem podlaczymy i sprawdzimy a powiedz mi jeszcze ile taka przyjemnosc kosztuje w polsce ??
  4. vanns

    BMW E39 530D 2000r. nie odpala

    jeszcze nie podlanczalem bo to stalo sie niedawno a auta teraz nawet nie mam jak odpalic zeby podjechac do mechanika na kompa a on zas ma inne auta teraz do roboty (na wczoraj) i dopiero w poniedzialek moze podjechac. Pytalem bo moze mial juz ktos cos takiego w sumie na turbo bym nie stawial bo nic nie kopci imobilajzer hmm mozliwe ze raz dziala raz nie?? z reszta nigdy nie mialem do czynienia w sumie to moja pierwsza niunia w Dieslu Mimo wszystko dzieki za podpowiedzi zapowiada sie jakis spory wydatek :P
  5. Witam mam dziwne objawy i nie wiem co jest grane a dokladniej : Mialem wyciek oleju na simeringu pojechalem do warsztatu aby to naprawic oczywiscie zostalo to naprawione ale... Mechanik powiedzial mi ze do turbiny dostaje sie olej wiec czeka mnie regeneracja powiedzialem ok nie ma sprawy ale ze wzgledu ze mieszkam w uk chcialem wyslac turbine do polski bo wychodzi dwa razy taniej wiec wracajac do domu przyspieszylem no i z mocy zero jak by ktos mi zaplon wylanczal puszczajac gaz i zas dodajac przyspieszal normalnie po chwili zas to samo ja mu w gaz a on nic no ale chodzil co waznie auto wogole nie kopci ani na bialo ani na czarno nic kompletnie jak by bylo wszystko ok az do dnia dzisiejszego przyjechalem z zakupow wypakowalem zakupy i co sie okazuje wsiadam zeby przestawic auto do garazu i cos dziwnego silnik kreci ale nic kompletnie nie zaskakuje. zadzwonilem do tego mechanika mowil zebym poczekal az auto ostygnie i sprobowal zapalic i zas zdziwienie po pol godziny przychodze wsiadam auto pracuje jak zloto wstawilem do garazu wpadlem do domu zrobilem obiad i dla sprawdzenia gdyz jutro mam jechac do pracy wyszedlem zeby sprawdzic czy zapali no i zas lipa kreci kreci ale nie startuje nawet na chwile nie zaskakuje. Teraz pytanie co z nim jest ??? moze ktos mial taki problem ??? wiem ze turbo musze zregenerowac no ale nawet z takim turbem auto powinno odpalac bez problemu. Dodam ze zadna z kontrolek nie swieci no oprocz poduszki ale to od kilku miesiecy swieci. A dodam jeszcze paliwo zawsze na shelu tankuje na tej samej stacji od kilku miesiecy nigdy nie tankowalem gdzie indziej. w wezyku widzac ze jest paliwo i ani babelka powietrza. W momencie kiedy wstawialem go do garazu dodalem gazu auto wkrecilo sie na niecale 3000 obrotow i dalej nie chcialo tak jak by mocy nie bylo ale do 3000 wkrecalo sie nowmalnie przy czym zero kopcenia.
  6. Witam prosze o rozkodowanie dwoch 1. WBAAL32020AZ18074 2. WBADL82060BZ75589 z gory dziekuje :)
  7. Ok znalazlem opis ukladu moze i komus sie przyda obrazek ponizej : http://img411.imageshack.us/img411/5478/tda7375pinout.jpg do tego dolutowalem dwa kondensatory 1uF/16V Ale teraz pytanie podpinam sie pod 4 i 5 i nic podlanczam wzmacniacz subwoofer i cisza wiec w czym problem ?? moze jakas fotka ?? prosze o pomoc bo mam rozebrane wszystko w aucie a nic nie dziala :(
  8. wszystko pieknie i ladnie ale ktore to 4,5 i 11,12 i jaki dokladnie opornik polecacie ?? gdzies znalazlem ze to ma byc 1uF/16V czy to dobry bedzie ??
  9. Dziwnie facet zadal pytanie jak zdjac stare i zalozyc nowe a tu ludzie pisza komu sie co podoba a komu nie wiec odswierzam temat : jak to zrobic mile widziane fotki bez zbednych komentarzy poprosze bo szczerze przypuszczam jak i autora tematu tak i mnie interesuje nasz punkt widzenia :) PS znajomy zrobil sobie wlasnorecznie takie zegary mial szablon wydrukowal na sztywnym papierze jak do zdjec i zamontowal lesz nie pamieta strony z jakiej sciagnol to moze znacie takowe ?? tylko potrzebuje do modelu E46
  10. vanns

    318i Część chłodnicy

    czesc kupilem razem z wezem za 41 funtow w serwisie bmw w leicester jak by sie komus przydala ta informacja.
  11. vanns

    318i Część chłodnicy

    Witam mam problem złamał mi się uchwyt do gumowego węża od chłodnicy do silnika u góry wiem ze pewnie nikt z was nie wiem o co chodzi ale sam nie wiem jak to się nazywa dlatego wstawiam obrazek części o którą mi chodzi : http://www.vanns.pl/bmw3/c.jpg Problem w tym ze mieszkam w uk i nie mam pojęcia jak ta część się tutaj nazywa żeby było śmiesznie w sklepach mówią że tą część można dostać tylko w serwisie bmw co mnie dziwi a nie mogę znaleźć tego na Ebayu bo nie wiem jak się to nazywa. Bardzo bym Prosił jeśli ktoś wie jak ta część dokładnie się nazywa żeby znaleźć ja na ebayu. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  12. vanns

    Filtr stożkowy

    Ok Panowie bo sie robi dyskusja kto co wie na taki temat a nie o to tutaj chodzi w temacie. Wiadomo ze z 318 nie zrobie 328 ani M-ki chodzilo mi o to ze skoro stare budy 318 mialy po 140 kucykow to chyba w nowej 318 ze 118 koni tez mozna to podciagnac pod 140 koni jesli nie to trudno , nie znam sie dlatego pytalem przy okazji wracajac do tematu co doradzacie jechac do gosci zeby podlaczyli pod kompa i skasowali blad czy poprostu wymienic ten czujnik i bedzie wszystko gralo bo aktualnie silnik sie pomalutku wkreca na obroty ale bardzo slabo przyspiesza. a nie chce tracic kasy na to zeby jechac na kompa zeby powiedzieli mi ze trzeba wymienic czujnik jechac do sklepu wywalic 40 funa na czujnik i zas jechac do nich zeby skasowali blad co razem wyjdzie mnie okolo 100 funtow. Pozatym skoro silnik wydala moc jaka mnie by interesowala przy odlaczonych kablach to chyba da rade cos zrobic a jesli ktos wpadnie na pomysl i napisze to odlacfz sobie kable i bedziesz mial to co chcesz to lepiej niech nie pisze bo przy odlaczonych kablach ta wlasnie 318 spala tyle co 528 a w takim razie wole sprzedac 318 i kupic 528 a nie w tym rzecz.
  13. vanns

    Filtr stożkowy

    za wszystko. Tak żeby wszystko bylo sprawnie i dobrze.
  14. vanns

    Filtr stożkowy

    Sorka że nie odpisywalem ale bylem troszeczke zajety wiec tak : Na filtrze stozkowym jezdzilem jakies trzy dni , w leicester mieszka mi bynajmniej bardzo dobrze a mieszkam tu juz ponad trzy lata. Oczywiscie skorzystam jak bedziesz w leicester o ile jeszcze bede mial ta bawarke sprzedalem moja 528i i do dzisiaj zaluje. Pozatym mam pytanie ta co mam to 118 koni a czy te same silniki nie sa w 318i w starych budach ?? widzialem ze w starych budach 318I maja po 140 koni. TC Jak bedziesz w leicester kliknij do mnie na gg 5553999 z checia sprawdze wszystko w niej i pozmieniam co tylko mozna powiedz jeszcze ile taka zabawa bedzie kosztowala bo jak wiesz tutaj ceny sa zroznicowane jedni biora mniej a inni jak dowala cene to sie oplaca bardziej auto zmienic haha
  15. vanns

    Filtr stożkowy

    Witam zmienilem bmw na 318i przesiadlem sie z 528i no i problem dlaczego takie wolne kupilem filtr stożkowy załozylem i bylo ok w miare conieco sie poprawilo zaczelem grzebac i przez nieuwage nie podlaczylem kabli od czujnika przeplywomierza powietrza auto dostalo kopa az mi sie spodobalo tyle ze zuzycie paliwa mam wieksze niz w 528i hahaha pojechalem do znajomego powiedzial mi zebym lepiej zainwestowal w chipa : http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E46-318i-Z3-1-9-M43TUB19-N42B20-N46B20-chip-175HP-/170606882226?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27b8f66db2 niz zakladal te filtry no i posluchalem sciagnelem filtr stozkowy zamocowalem zwykly no i problem jak podlacze kable do przeplywomierza auto sie dusi ledwo jedzie jak by silnik od malucha wstawil odlanczam kable chodzi jak zloto ale zuzycie paliwa duzo wieksze. Pytanie czy wystarczy ze podjade i skasuje jakis blad w komputerze ?? czy cos sie mogla zepsuc od tego ?? ( chipa jeszcze nie podlanczalem )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.