Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:mad2: Mam problem z grzejącyum się silnikiem. Było ciśnienie na chłodnicy i wyrzycał mi wodę - zmieniłem uszczelkę pod głowicę, odpowietrzyłem, profilaktycznie wyciągnąłem termostat - i to samo - 5 km jazdy i zagotowany. CO ROBIĆ ???

Czy może to być wina elektryki, bo auto było wcześniej u elektryka i może on coś spiepszył ??

 

Mam silnik M20, 2,5 litra benzyna

Opublikowano
jest obieg płynu przez chłodnicę?, jeśli nie ma to stawiam na pompę wody.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
jest obieg płynu przez chłodnicę?, jeśli nie ma to stawiam na pompę wody.

 

A jak to sprawdzić samemu, bo mechanik powiedział że pompa jest OK.

Opublikowano
mi w 325 jak pompa padła to staneła na amen(zatarła sie). Moze masz padnieta głowice?-pekła. Zapal silnik-odkrec korek zbiorniczka i czekaj do mometu az zacznie wywalac płym,zgas motor i poczekaj chwilke az cisnienie spadnie ,odkrec korek i znów zapal silnik i tak pare razy az przestanie wywalac płyn,mozesz przy tym popompowac przewodem od chłodnicy(posciskac go)aby przepchnoc bomble,na rozgrzanym silniku i otwartym termostacie gdy układ jest odpowietrzony nie powinno wywalac płynu ze zborniczka-tak miałem w 535 M30(te silniki czesto długo trzeba odpowietrzac,ale na wolnych obrotach plyn nie wywalało),nie wiem czy to sie sprawdzi w M20 ale warto spróbowac.
Opublikowano
a głowice sprawdziłeś ? czy jest szczelna ? czy odrazu było widać ,że uszczelka wydmuchana? masz wode w oleju albo olej w wodzie? wiesz w tych silnikach BMW (juzmnei denerwują) to te głowice słabiutkie były...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Włącz silnik, przy odkreconym korku na chlodnicy, ustaw na maxa ogrzewanie w samochodzie, odkrec koreczek od odpowietrzenia, i obserwuj co sie dzieje , dolewaj plynu, w koncu uda ci sie go odpowietrzyc. Jesli pozniej zakrecisz korek i odpowietrznik, pojezdzisz chwile lub sobie pochodzi na wolnym, pare minut. Zgas i odczekaj az sie troche schlodzi. Idz na kawe. Jak wrocisz odkrec pomalutku korek od chlodnicy, jesli bedzie tam jeszcze kozackie cisnienie, a plyn zacznie wywalac, sprawdz pompe wodna i termostat. Jesli nie pomoze jest na bank cos nie tak z glowica.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Jak sprawdzić pompę - odkręć korek wlewu od chłodnicy i przegazuj silnik - powinno się przelewać z chłodnicy do zbiorniczka wrównawczego i to ostrym ciurkiem tak że aż ma prawo wyprysnac trochę na zewnątrz płynu.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.