Skocz do zawartości

323i Buczenie po odkręceniu korka, falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mój problem z moja 323i polega na tym iż po odkręceniu korka wlewu oleju bądz wyciągniecia bagnetu podczas pracy silnika na jałowym biegu zaczyna coś buczeć dzwiek dochodzi z bagnetu i jest to głośne buczenie, zastanawiam sie nad tym bo pojawił mi sie lekki wyciek z pod górnej pokrywy zaworów czy ma to jakiś związek

 

Natomiast mojim drugim problemem jest to że auto zapalone rano na zimnym faluje w nieco dziwny sposób objawia sie do do momentu zagrzania samochodu a objaw jest taki że auto tak jak by przygasa do zera i wraca z powrotem na te około 800 obr/min i zrobi tak może z 3-4 razy za nim sie zagrzeje a czasem zdarzy mu sie też zgasnąć...

 

Prosze o pomoc koledzy jeśli ktoś wie czym to jest spowodowane

Opublikowano

Tak wiec nikt nie wie więc odpowiem sobie sam może komuś sie przyda gdy będzie miał taki problem...

 

Buczenie spowodowane jest zapchaną odmą i rurką podciśnienia tak jak mówił kolega, wymiana tego zajmuje troche czasu bo trzeba sopro rzeczy odkręcic ale dla chcącego nic trudnego ;) Ja skorzystała z youtuba gdzie jest krok po kroku jak sie za to zabrac:

 

http://www.youtube.com/watch?v=axFTZp9uMKc&feature=related

 

Po tej wymianie buczenie ustało, i wszystko chodzi jak należy ;)

 

Natomiast jesli chodzi o mocne falowanie obrotów podczas rozgrzewania sie silnika to do wymiany są uszczelniacze na vanosie, niestety w ten weekend brakło mi juz na to czasu :oops:

Opublikowano
Tak wiec nikt nie wie więc odpowiem sobie sam może komuś sie przyda gdy będzie miał taki problem...

 

Buczenie spowodowane jest zapchaną odmą i rurką podciśnienia tak jak mówił kolega, wymiana tego zajmuje troche czasu bo trzeba sopro rzeczy odkręcic ale dla chcącego nic trudnego Ja skorzystała z youtuba gdzie jest krok po kroku jak sie za to zabrac:

 

http://www.youtube.com/watch?v=axFTZp9u ... re=related

 

też chce wymienic odmę wieć może dzieki Tobie oszczędze z 100 u mechanika- czy na tym filmiku jest silnik typu M54 czy M54 czy jest jakaś różnica z trudności wymiany separatora oleju w tych dwoch silnikach czy robi to sie tak samo

 

Ale chyba daruje sobie tą zabawę samemu bo cieżko to widze ukryli ta odme tak jakby to nie wymienialna czesć byla Dlugo Ci zeszlo??

Opublikowano
nie robiłem tego ciagniem bo niestety miałem jeszcze inne obowiązki w domu ;) no ale jak by tak licząc łączny czas to tak 2-3 godzinki jak by nie było powinienes sobie poradzic, choc rozkręcania jest troche... ale to nic znowu trudnego wiec napewno sobie poradzisz :8)
Opublikowano
nie robiłem tego ciagniem bo niestety miałem jeszcze inne obowiązki w domu no ale jak by tak licząc łączny czas to tak 2-3 godzinki jak by nie było powinienes sobie poradzic, choc rozkręcania jest troche... ale to nic znowu trudnego wiec napewno sobie poradzisz

nie robiłem tego ciagniem bo niestety miałem jeszcze inne obowiązki w domu ;) no ale jak by tak licząc łączny czas to tak 2-3 godzinki jak by nie było powinienes sobie poradzic, choc rozkręcania jest troche... ale to nic znowu trudnego wiec napewno sobie poradzisz :8)

o rozkręcie się nie boje gorzej o skręcenie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.