Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W pierwszej kolejnosci zapytam czy ktoś coś wie o katatizatorze spalin typu "G", jaki ma wkład, ile to kosztuje i czy da sie go poprostu pozpruć, wybebeszyć i zaspawać pustą puszkę. Jaki to ma wpływ później na badanie spalin podczas przeglądu?

Po drugie: czy są produkowane zamienniki polskie i czy to się opłaca kupić i jaka jest ich żywotność?

 

Z góry dziękuję za udzielone informacje.

Darek

Opublikowano
W pierwszej kolejnosci zapytam czy ktoś coś wie o katatizatorze spalin typu "G", jaki ma wkład, ile to kosztuje i czy da sie go poprostu pozpruć, wybebeszyć i zaspawać pustą puszkę. Jaki to ma wpływ później na badanie spalin podczas przeglądu?

Po drugie: czy są produkowane zamienniki polskie i czy to się opłaca kupić i jaka jest ich żywotność?

 

Z góry dziękuję za udzielone informacje.

Darek

 

Masz na mysli z niemiecka G-CAT ?

 

Oryginal ceny zapomnij, sa poza zasiegiem (i ekonomicznym rachunkiem)

wiekszosci przytomnie myslacych posiadaczy aut.

 

Zamiennik niestety uniwersalny (produkuje firma CATCO, o krajowych

nie slyszalem) mozna doscac w cenach pareset-tysiac pln. Problem

polega na tym ze czesto wejscia i wyjscia trzeba dopasowywac

jakimis bolesnymi i skomplikowanymi spawaniami. Zywotnosc

podejrzewam rzedu co najmniej 5-10 lat jesli silnik jest w nalezytym

stanie i np nie pluje niespalonym do wydechu paliwem.

 

Jesli auto ma wpisany w dowodzie rej. katalizator, to niestety jest

szansa ze auto moze nie przejsc przegladu. Tzn widzialem rozne

przypadki, niektore auta majace silniki w idealnym stanie nawet po

usunieciu nie przekraczaja norm emisji tlenku wegla i weglowodorow,

a niektore niestety je przekraczaja. Jesli auto nie ma w dowodzie

kata, to problemu nie ma bo normy emisji dla takich aut sa wyzsze.

Jesli chodzi o zastepowanie kata rura lub puszka to temat byl mocno

walkowany, szkoly sa rozne, falenicka i otwocka, niektorzy

polecaja strumiennice - jedno jest wazne, nie mozna tego zrobic byle

jak tylko chociaz troche dobrac pojemnosc i przekroj tego co bedzie

zamiast katalizatora - inaczej grozi wzrost zuzycia paliwa no i

okropne efekty dzwiekowe.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Załączam link: http://www.jmj.com.pl/?lang=pl&page=oferta&subpage=2&dzial=katalizatory#view

 

Czy możecie mi coś na ten temat powiedziec?

Niestety mam w dowodzie 2,0 KAT. Muszę niestety szukać tego katalizatora.

Firma, do której link zamiesciłem powyżej, daje tylko 1 rok gwarancji lub 50 000 km przebiegu, zależy co będzie pierwsze. Choć doczytałem, że ich produkcja opiera się na stali nierdzewnej.

 

Darek

Opublikowano
witam.ja u siebie wyprułem[1.8 m-40].i na przeglądzie muszę dać na flachę bo emisja spalin jak w maluchu :twisted2: pali ok.0.5 litra gazu więcej ale idzie nieporównywalnie.e-36 daleko z tyłu[m-40].no ale jeszcze wałek robiony :lol: trochę głośniej ryczy :norty:
klepało ale przestało!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.