Skocz do zawartości

Samochód traci radykalnie moc,przy rozgrzanym silniku...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Mam następujący problem.

Otóż gdy jadę rozgrzanym autkiem po mieście ,czy na autostradzie i chce przyspieszyć,dosyć szybko i energicznie,to nie ma mocy w aucie.To znaczy,auto redukuje biegi i zaczyna przyspieszać,ale strasznie mułowato i przy redukcji biegów nie odpala się turbina.Silnik buczy tak,jak by wypalał syf z filtra cząstek stałych.Dzieje się to już od 4 dni.Samochód ma przyejechane 101.000km.Jeżdżę dużo po mieście,rzadziej po autostradach.Myślałem ,że musi się to wszystko wypalić i przeczyścić w katalizatorze,ale po 3 dniach zaczynałem sie zamartwiać,bo normalnie gdy wypala syf,to dzieje się to przez parę - parenaście minut.

Komputer nie pokazuje żadnego błędu.Filtr cząstek stałych do wymiany za 100.000km.Olej za 1.400km.Reszta też ok.Termin w BMW na podłączenie do kompa zrobiony ,ale dopiero na wtorek 13.04.

Może zna ktoś ten problem.

 

Dodam ,że zanim samochód się rogrzeje,jakieś pierwsze 15km. ,auto chodzi bez problemu.Turbina odpala,silnik nie buczy.Samochód przyspiesza jak za dawnych czasów.Po 15km,od 4 dni ciągle tak samo

Opublikowano

Byłem dzisiaj podłączyć autko w niem. serwisie i wyskoczył błąd 41A2 LADEDRUCKSTELLER (tłum. moduł doładowania ciśnienia powietrza)

Jest to część turbosprężarki i wymienia się ją tylko razem z turbo.Pocieszali mnie ,że może to też byc coś z katalizatorem,że zapchany,ale nastwiam się na wymianę Turbo

W Dojczlandzie ok. 2200-3000 Ojro.

Opublikowano

w niemieckim serwisie wymienia Ci kompletne turbo- przyjedz do Polski to Ci naprawią zepsuty element i bedziesz jezdzil dalej :)

poszukaj dobrego zakladu regenerujacego turbiny

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
mialem ten sam feler w mojej 530d. Poszukalem troche i trafilem sam silniczek wraz z 30 minutową wymiana kosztowalo mnie to 300 zł u goscia z Włocławka. Szukaj u handlarzy silniczka sterującego geometrią turbiny lub w zakładach regenerujacych turbo. Jest to element jak najbardziej rozbieralny i czesto mimo padnietej turbiny jest sprawny i lezy w niejednym warsztacie na półce.
Opublikowano
jeśli zdecydujesz sie na wymianę turbo to raczej nie baw sie w żadne regeneracje i naprawy, chyba, ze samo sterownie turbiną. Jeśli chcesz nowa oryginalna turbinę to poszukaj u autoryzowanego dystrybutora Garretta w Polsce, cena powinna być ok tysiąca Euro wiec 2-3 razy taniej niż w DE.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam. Problem jest nastepujacy, wyskoczyły Mi dwa błedy na INPA:

 

4507 (0402) control of exhaust re-circulation

41A2 (1253) air charge pressure controller

 

Auto do tej pory sprawowało sie bez zarzutu, stało dwa dni, odpaliłem wyjechałem i do 3000obr muł jak nie wiem, a po 3000 normalnie zaczyna jechac i dostaje kopa. Robiłem w miedzyczasie przez te dwa dni elektryczny podgrzewacz cieczy chłodzącej i mozliwe ze urwałem jakis wezyk od podcisnienia EGR?? Turbo słychac pracyje, wtryski chyba ok. Wrzucam jeszcze screnny z INPY

 

http://img10.imageshack.us/img10/4695/blad1w.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img821.imageshack.us/img821/7201/blad2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img802.imageshack.us/img802/1757/blad3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.