Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem tematu ale nigdzie nie znalazłem rozwiązaniu mojego problemu.

Mam taki problem z niskimi obrotami w mojej e36 316i m40:

czasami zdarza się, że niskie obroty wzrastają mi do 1,5-2 tys i nie chcą spaść. Jak w tym czasie na luzie dodam gazu to wzrastają dalej i tak stoją. jak są te wysokie obroty i zgaszę samochód to później nie można go odpalić. Zapala za którymś razem i potem czuć w kabinie dziwny zapach- jakby rozpuszczalnika. Cała ta sytuacja z obrotami dzieje się szczególnie wtedy, gdy w czasie jazdy zdarzy mi się kilka razy jechać na wysokich obrotach (wyprzedzanie+redukcja). Wtedy czuć, że samochód jakby sam ciągnie a jak próbuję dodać gazu to lekko przerywa. Jak próbuję go kręcić do wysokich obrotów, to mimo pedału w podłodze obroty stają na chwilę w okolicy 4,3 tys a dopiero po chwili idą dalej.

Na razie wymieniłem filtr powietrza i wyczyściłem silniczek krokowy i nic nie pomogło. Nie wiem co dalej robić.

Opublikowano

Wiem, że mogę jechać na komputer, ale na razie nie chcę wydawać za dużo kasy i spróbować zrobić coś we własnym zakresie.

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem - jak są te wysokie obroty i odłączę zasilanie od silnika krokowego, to obroty spadają do normalnych ok. 700, jak podłączę zasilanie z powrotem to obroty znów wzrastają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.