Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Otóż mam taką sprawę: Od chłodnicy górą idzie gruby wąż do głowicy. Przy głowicy jest taki plastikowy kruciec do którego owy wąż wchodzi (w środku bodajże jest termostat?). Zauważyłem niedawno że ten kruciec mi cieknie, a dokładnie złącze z głowicą, zapewne uszczelka albo coś.

 

I tu moje pytanie: Co tam jest w środku, uszczelka? Oring? Jeżeli to jest oring to czy może mi ktoś powiedzieć jaki duży (rozmiar?) tego oringa jest, bo nie chce rozbierać auta a potem jeździć za oringiem żeby je złożyć.

 

Z góry dzięki, pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem identyczną awarię u siebie.

Ta część to jest obudowa termostatu i to ona jest tu winna przecieku.

Ona się zapewne wypaczyła i straciła szczelność.

Pod nią masz uszczelniający O-RING który jest do kupienia wraz z termostatem.

Ale nie sądzę , że jego wymiana na długo pomoże. Ja wymieniłem obudowę termostatu i ten O-RING.

Znalazłem też na allegro taką obudowę w wykonaniu aluminiowym co jest uważam znacznie lepszym rozwiązaniem bo się nigdy nie wypaczy i nie pęknie.

Niestety znalazłem ją jak już miałem wymienioną tą obudowę. :mad2:

 

Jak nie znajdziesz tego oringa to u mnie ten stary gdzieś się warla to mogę go zmierzyć

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

wielkie dzięki, ale już mam całą nową obudowę. W intercars dostałem oryginał bmw więc mysle że wszystko będzie chulało, ale dzięki za chęci i za pomoc.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.