Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Czy mógłby mi ktoś pomóc!Zauważyłem wyciek oleju z dyferencjału z prawej strony,tuż przy łączeniu z półosią i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś wie jakie są potrzebne części i ich rozmiary do wymiany uszczelnienia,oraz jak wygląda wymiana tych uszczelnień i jak się do tego zabrać.Jeszcze jedno pytanko - jak odczytać typ mojego dyfra?.
Opublikowano
mi mechanik kiedys powiedzial, ze jak nie cieknie mocno to nie ma senu sie za to zabierac, dolac oleju co jakis czas i jezdzic
Opublikowano

Uszczelnienie nie powinno być kłopotliwe, ani kosztowne (chyba że pojedziesz do ASO, czy jakiegoś sklepu BMW).

Kiedyś w oplu wymieniałem łożyska i uszczelniacze, nie ma żadnego problemu z tym.

Najwięcej kłopotu było z łożyskami, musiałem czekać 2dni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.