Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem w bmw 320d 150Km, a mianowicie po złożeniu silnika i ustawieniu rozrządu samochód odpalił bez problemu, natomiast po odczekaniu dluzszego okresu silnik ponownie nie odpalił i po zdemontowaniu pokrywy okazało się ze wałki rozrządu są wzgledem siebie przestawione. Wymienilem już na nowe śruby mocujące koła zębate wałków rozrządu jednakże problem pozostał - po kolejnym ustawieniu rozrzadu silnik odpalił pracował normalnie, zapalając go chwila po chwili nie bylo problemu jednakże odczekając znowu dluższy okres silnik odpalił, lecz zaczął nie równo pracować - po kolejnym zdemontowaniu pokrywy okazało się ze wałki rozrządu znowu są przestawione wzgłedem siebie, lecz o mniejszy kąt niż poprzednio. Co może być przyczyną przestawiania się wałków rozrządu? Z góry dziekuje za odpowiedź.

Opublikowano
nie wiem jak jest tutaj to skonstruowane ale w benzyniaku forda escorta RS wykruszyło mi się kilka zembów od takiej jednej zembatki przez co łańcuszek zaczął przeskakiwać i rzegotać , na szczęście nic się nie stało rozrząd przeskoczył o kilka zębów na wałku . Może u ciebie jest podobnie , a może jakiś napinacz masz niedomagający :?: http://img31.imageshack.us/img31/360/img0265wh.jpg (czerwona strzałka brak żębów , na różowo znaki i niebieska strzałka przestawka ) :duh:
Opublikowano

wymien napinacz i sprawdz jakosc lancucha

dealer powinien posiadac wartosci graniczne dla lancucha przewaznie sprawdza sie wymiar przy napinaczu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.