Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy. Przepraszam jesli coś zrobiłem nie tak szukałem na forum ale nic nie znalazłem dlatego załozyłem taki temat. Jestem Świerzym posiadaczem BMW i to jest moj pierwszy samochód z marki BMW 3. Otórz mam BMW 318i.Mój problem polega na ty iż, na goracym i na zimnym silniku nie mam pełnych obrotów na biegu jałowym wciskając pedał gazu do końca obroty dochodza do 6tysięcy i dalej coś go trzyma tak jak by brakowało mu wiecej paliwa. natomiast podczas jazdy na każdym biegu gdy dam gazu oboty maxymalne to jakies 4700:( nie wiem co jest grane. Samochód mam z belgi i pewien kolega mówił mi ze silnik jest prześrubowany czy cos w tym stylu i ze wiecej nie pójdzie jego max to 160. Bardzo prosze o pomoc. wspomne tylko , ze na biegu jałowym nie ma żadnej odcinki paliwa. Dziekuje i pozdrawiam, Czekam na wasze4 opinie i pomoc.

_____

Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków! mattiss

Opublikowano

jeżeli to silnik M-40 to masz kłopoty z wałkiem rozrządu lub klawiaturą

ludzie przerabiają to na takie jak w M-43 i ciągnie obroty do końca

Opublikowano

Wpisz w wyszukiwarkę odcięcie obrotów i m40, bocian, rozrząd, itp. ;)

Na 99 % masz zajeżdżony rozrząd. Naprawa nie ma sensu, bo nie wiadomo czy poszedł wałek, dźwigienki, hydroregulatory, czy wszystko na raz. Najlepszy jest swap na m42, m43, m44.

Przechodziłem przez to. Zmieniłem dźwigienki i hydroregulatory a wałek był OK. Po 3 latach jazdy i jednym podrobionym oleju silnik mi klepie i czasami mam odczuwalny spadek mocy (nie zawsze, ale często), prawdopodobnie kolejny etap to będzie znowu odcięcie obrotów.

 

Jest jeszcze ciekawa alternatywa. Wspomniany przez Emira55 gość z Aleksandrowa Łódzkiego. Wstawia pastylki (na wymiar!) z m43. Koszt dużo mniejszy od remontu lub swapu. Warto skorzystać jeśli poleciał Ci rozrząd.

Opublikowano
Koeldzy a jak sprawdzić te popychacze i dzwigienki?? i jaki jest koszt zrobienia tego aby to prawidłowo działało?? Pytam bo nigdy nie robiułem BMW. Jestem ciemny w tych autach ;/
Opublikowano
Koledzy dodam jeszcze ze zawory mi nie stukają nic nie klekocze silnik pracuje cicho ale obrotów jak nie było pełnych tak nadal nie ma. własnie wymieniłem pasek rozrządu na nowy ale dalej jest to samo...
Opublikowano
Jaki koszt to nie wiem ale hydropoychacze to koszt ok 50zł za szt a masz ich 8. Polecam kupić dźwigienki z M43 które mają rolki i dorobić takie pastylki na zawory i zapominasz o klekotaniu czy cykaniu na zawsze. Już kilka razy podawałem adres gościa (Andrzeja )z Aleksandrowa Łódzkiego co je dorabia i tez może założyć i zamontować i wyregulować. :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.