Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie.

 

Mam następujący problem. Gdy auto jest ciepłe pali normalnie, ale gdy jest zimny to musze zakręcic z 2-3 razy z lekkim gazem. Wtedy lekko kopci na siwo, a jak sie zagrzeje to nic ! Czy przyczyna moze tkwic w świecach? Odrazu jakie świece polecacie do tego silnika i jaki jest ich koszt?

 

Aha, jeszzcze jedno.. gdy jedzie sie po prostym wszystko wporzo, ale gdy jakas dziura czy "wybrzuszenie" to z tyłu słychać takie trzaskanie z wibracjami. Sprawdzałem amortyzatory i one chodzą dobrze-nie skrzypią ani nie trzaskają sie. Co można sprawdzić?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak już odpali to troche rzuca. Wtedy zapodaje mu gaz ręczny(bo mam taki wmontowan) zagrezje sie troche i już wszystko wporządku-nie rzuca itp.

 

Ok sprawdze te amory.

 

Edit.

Zaczął sie inny problem, ze co 5-6 rozruch (na oko) nie odpali silnika bo akumulator jest już padniety. Nie wiem co moze sciągać prąd, ale jak podpinam kleme na -(minus) to mocno iskrzy na wyłączonym silniku.

Co sprawdzić, bo denerwujące jest gdzieś stanąć i nie odpalić ;/

 

Dzieki

Opublikowano

witam,

a jakiej młodości jest akumulator :D ?? sprawdź też jakie masz ładowanie w aucie. powinno być koło 14,5v. potem pomyślimy :cool2: . ja już przebrnąłem trochę tematów z tymi usterkami naszych wiekowych bawarek i z chęcią Ci pomogę :norty: , bo tu na forum ciężko o info do naszych typów aut :8)

Opublikowano

Cięzko stwierdzić ile już słuzył ten akumulator :) najbardziej dla mnie jest niepokojące to, że ma tylko 65Ah czyli jak an takiego diesla to mało, słyszałem ze powinien mieć przynajmniej 90Ah. Już czeka na mnie 100Ah tylko musze po niego dojechać...a narazie nie zakręci :(

 

postaram się sprawdzić jakie jest ładowanie :)

Opublikowano

Ja też miałem kłopot odpalenia swojej betki! Wymieniłem 3 rzeczy:

 

- akumulator na 74 aH

- uszczelki pod kolektorem ssącym

- świece

 

I autko jak nowe :)

Opublikowano

e no akumulator 65Ah to mozna do silnika 1.4 wstawic ^^ do diesla zalecam conajmniej 88Ah, 6 garow cos musi pociagnac ;]

 

kolejna sprawa to jak wyzej napisano - ladowanie ok. 14,5V. a jak chcesz sprawdzic obciazenie, to odlaczasz jedna kleme, chyba minus, podpinasz amperomierz i pokaze ile jest. prawidlowo na przekreconym kluczyku (ale nie zaplon) powinno wskazac dziesiate albo setne czesci amper.

 

z tym rzucaniem to ktoras swieca moze byc przepalona.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.