Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na tym forum także proszę o wyrozumiałość :)

Problem jest następujący. samochód na początku miał problem z obrotami, gasł, nie miał mocy itp.

Więc podłączyłem go pod komputer (gutmann) i wyszło ze sonda lambda na cyl. 4-6 podaje złą mieszankę, więc ją wymieniłem i ten błąd znikł.

lecz błąd który był razem z tamtym jest nadal, mianowicie: sonda lambda 1 (przed katalizatorem) - cyl.1-3 lub 1-6, nieprawidłowy sygnał.

... są ty dwie sondy: jedna na cyl od 1-3 i kolejna sonda od 4-6 cyl. więc co jest nie tak bo już nie rozumiem?

objawy są takie ze samochodzik ma mniej mocy (jest to odczuwalne) i szarpie go jak się trzyma równo pedał gazu przy jeździe.

Opublikowano

Myślę, że masz 4 sondy (2 regulacyjne przed katem i 2 diagnostyczne za nim). Ale skoro nie powiesz jakie masz BMW, ja nie powiem Ci ile tam na pewno jest sond :o . Będę improwizował. Z tego co piszesz wynika, że coś dzieje się z sygnałem od sondy do sterownika. Jeżeli BANK 1 to sonda 1-3 cyl (przed katem). Sprawdź przewody, wtyczki etc. Masz wstawiony LPG? Czy tylko Pb?

 

Jak zadajesz pytanie to dobrze napisać dokładnie jakiego samochodu ono dotyczy i nie robi się śmietnik z forum.

Opublikowano

dane to:

523i 98r, poj.2494 170km sedan,

nie posaidam gazu, wylacznie Pb.

sondy są dwie: obsluguja tak jak mowisz cyl 1-3 jedna sonda i druga 4-6

Opublikowano
Ja mam identyczne auto i podobny problem mialem. Komputer pokazywal 227 i 228 sa to bledy sond. Okazalo sie ze to odma ktora reguluje cisnieniem gazow w silniku. poszukaj o tym na forum
Opublikowano

nie mozliwe ze ma 4.. samjuz nie rozumiem czemu w katalogu jest inaczej...

wykrecalem caly wydech od klolektora po wylotowy koncowy. i byly tylko dwie!

Opublikowano
Skoro miałeś błąd sond a wymieniłeś tylko jedną, to czeka cię jeszcze wymiana drugiej.

Swoję drogą rzadko się zdarza żeby padły obydwie, bardziej masz pr4oblem z nieszczelnością dolotu, przez co sondy głupieją.

To wlasnie jest przyczyna. Nieszczelny uklad dolotowy sprawdzilem szczelnosc wszystkiego poniewaz nic nie znalazlem kolejnym krokiem byla wlasnie odma-Pressure regulator. Wpisz w wyszukiwarce 227 228 to bedzie temat dla ciebie! :search:

Ja mam 523 se auto 10/1997 i mam 2 sondy

Opublikowano
sory koledzy ale maly blad z mojej strony wystąpił, poniewaz rok tej mojej bmki to 95 :) reszta danych ktore podalem sie zgadzaja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.